Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.3.2018 den 18.26):

Endret av annebanane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke de som skal ha agurk på taco!

Jeg må ha kjøttdeig med krydder, mais, rødløk, hjemmelaget guacamole, salsa ost og rømme. Gjerne paprika og ananas og. 

AnonymBruker
Skrevet

Lefse er best. Kjøtt, agurk, sukkererter, mais, ost, rømme og guacomole. Noen ganger salat også

Anonymkode: 2dafa...20a

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Moonwalker skrev:

Sjeldent jeg ser at folk spiser det, men jeg hamstrer pita når jeg først er i gang. Spiser gjerne pitabrød med kylling og andre friske typiske tacoingredienser mange dager på rad :spise:

Jeg elsker PITA jeg også! Men da pleier jeg å lage med annet type krydder og så kaller jeg det ikke Taco?  Men ... pita? Det er såå digg!  Brød! :hjerte:

Anonymkode: c47f5...6f8

Gjest Catalina Culès
Skrevet
5 minutter siden, MarianneE skrev:

Skjønner ikke de som skal ha agurk på taco!

Jeg må ha kjøttdeig med krydder, mais, rødløk, hjemmelaget guacamole, salsa ost og rømme. Gjerne paprika og ananas og. 

Og jeg forstår ikke de som har ananas og rømme på :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Mmmhhh... Kjøtt taco! 

Anonymkode: 2194a...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Taco-taco: foretrekker Mini Tubes. Kjøttdeig, agurk, salat, mais 😍

Pitabrød!!! Tacokjøttdeig blandet med Mills Potetmos 😍

Anonymkode: 710ef...b6f

Skrevet

Lefse. Med salat, mais, ananas, paprika, refried beans, guacamole, sterk tacosaus og rømme. I løpet av de siste 12 årene er det kun én person som har oppdaget at jeg ikke har kjøtt på.

Skrevet

Jeg bruker alltid lefse.

ting jeg har på tacoen; krydret kjøttdeig, salat (tomat,agurk, løk, paprika, isbergsalat), ost (av og til) og rømme/creme fraiche. 

Skrevet

I rekkefølge :

Lefse - garlic salsa- souvaskjøtt (kjøttdeig går fint, men best med souvas) - ost-løk-salat-paprika-mais-agurk-mer løk.

Skrevet

Må ærlig innrømme at det er mange i denne tråden som har veldig rare rekkefølger i tacolefsa. Min rekkefølge er slik: lefse - kjøttdeig/kylling - grønnsaker (salat, agurk, tomat, mais, løk) - ost - rømme - salsa 

Gjest -Willow
Skrevet

Lefse (og noen ganger tubs)
Bønner og kikerter i stedet for kjøtt
Grovhakket chili
Sterk tacosaus
Rødløk
Ruccola
Cherrytomat 
Agurk
Mais
Guacamole med koriander

Skrevet

Steker karbonadedeig sammen med små biter av paprika, løk og hvitløk og har så i hjemmelaget tacokrydder. 

Har så liten corn tortillas eller mini tub med rømme, kjøttblandingen, salsa, litt guacomole, agurk, tomat, ost og salsa.

Skrevet

Spiser både tacoskjell og lefser, alt etter som. Men forskjellige rekkefølger i dem. I lefse:

Rømme

Salat

Kjøttdeig

Paprika

Løk

Salsa

I tacoskjell:

Salat

Kjøttdeig

Løk

Paprika

Rømme

Salsa

Gjest making.a.mess
Skrevet

Lefse, saus, avocado, hvite bønner, mais, agurk,fetaost,norwegia,paprika,tomat,sukkererter, salat, 

AnonymBruker
Skrevet

Varierer gjerne, i dag ble det: 

Lefse, rømme, guacamole, salat, agurk, tomat, paprika, løk, mais, ris, kjøttdeig, ost, rømme, taco saus og ketchup og knust nachos

Pleier gjerne ha annanas og champignon på boks også:)

Anonymkode: d3379...7b5

Skrevet
1 time siden, Moonwalker skrev:

Lefse med knust tacoskjell, salat, kjøtt eller kylling, tomat, løk, rømme og ost er det jeg må ha i den norske varianten av taco (og sånn ca i den rekkefølgen).

Så blir det med guacamole, avokadobiter, paprika, agurk, mais og/eller salsa innimellom.

Jo; så pitabrød når jeg vil ha ekstra god taco :alice: Det hadde vi før lefsene kom.

Vi hadde taco i pita hver helg i oppveksten! Lurer litt på hvorfor vi sluttet, for det er jo så godt!

• Liker 1
Skrevet (endret)
Rimfrost92 skrev (På 23.3.2018 den 20.17):

Vi hadde taco i pita hver helg i oppveksten! Lurer litt på hvorfor vi sluttet, for det er jo så godt!

Tror jeg må kjøpe pitabrød i morgen etter praten deres. Nam nam!

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Hvitløkstortillas, hot tacosaus, lett rømme, stekt kjøttdeig med tacokrydder, hvitost, mais, rød paprika, cherrytomater,  rødløk og agurk. 

Kjedelig, men syns det er veldig godt.

Anonymkode: 7fb52...a78

Skrevet

Lefse er et must, såååå

Guacamole
kyllingkjøttdeig
ost
rømme
Tacosaus (hot)
salat
tomat
agurk
mango

Fikk lyst på taco :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...