Gå til innhold

Bare en ekstremt tung utblåsning!!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her og har det ordentlig vondt for xx-antall dagen på rad. Ser litt på tv og det er folk der som gjør ting, de bare gjør det, enkle ting som å le sammen, ta oppvask eller hente posten. De gjør det med den største selvfølgelighet og jeg husker ikke lenger hvordan det var å gjøre de samme tingene uten først å kjenne et støt av smerte, så flere, til det blir en jevn strøm, så ett vann som skyller over deg og som du slåss for å komme opp av, av og til. 

Jeg er jo ung, ikke 30 en gang, hadde alt, hadde hobbyer, hadde interesser, en trent kropp og ett våkent sinn. Hobbyene forsvant, interessene ble ikke overskudd til, og den kroppen jeg ville trene sterk og flott, måtte jeg kjempe for å trene opp til en fungerende grad. Det våkne sinnet mitt, er som en uoljet motor, på nippet til å bryte sammen, men gjør det ikke, alltid på randen.

Jeg har innsett min situasjon, men noen ganger blir jeg desperat, som om jeg ikke får puste, som om jeg går tom for luft rundt meg.

Det gjør bare så vondt..

Anonymkode: 13bb5...a0d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du har vært hos legen og snakket om dette? Hvis ikke, kom deg til legen. Høres ut som du er deprimert.

Anonymkode: c24fe...a26

AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Anonymkode: 21d1f...5a8

Gjest Nina1975
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du har vært hos legen og snakket om dette? Hvis ikke, kom deg til legen. Høres ut som du er deprimert.

Anonymkode: c24fe...a26

Sier det samme. Ta tak i det raskest mulig, det psykiske har mye med det fysiske. Det er viktig å vite hva man kan gjøre noe med, og hva man ikke kan gjøre noe med. Med fare for å si noe galt, kanskje du trenger andre medisiner, fysioterapi eller noe. Er kronisk syk selv og har vært forbanna på drittsykdommen mange ganger. Fortell legen hvordan du har det, både fysisk og psykisk. Lykke til og mange klemmer:klem: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...