AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #1 Skrevet 23. mars 2018 Skal på helgetur med en gutt jeg har begynt å date. Vi er ganske ferske, så er ikke helt komfortabel. så nå at hotellet vi har booket har sånn bad hvor man både ser og hører det meste, det er bare "adskilt" og ikke et eget rom. Syntes det er ubehagelig nok at jeg må tisse i samme rom, men bæsje er helt uaktuelt så tidlig, så vil gjerne slippe å holde masse inne i tre dager. Vi skal dra i dag!!! Jeg har hørt at kaffe er lakserende på tom mage. Jeg har hoppet over frokost og har kokt kruttsterk kaffe. Drikker ikke kaffe til vanlig. Har angst til vanlig, og vil derfor ikke drikke mer enn nødvendig. Hvis jeg drikker to kopper får jeg trolig koffeinsjokk, men hvor lang tid vil det ta før jeg må på do cirka? Noen av dere mer erfarne kaffedrikkere som vet? Vi reiser i ettermiddag. Anonymkode: fd9a6...c7e
isw Skrevet 23. mars 2018 #2 Skrevet 23. mars 2018 Kaffe har ingen utpreget avførende effekt. Litt vanndrivende. Dette kommer til å gå fint. Hvis du blir virkelig nøden er det bare å gå på do på en cafe, restaurant eller lignende. Dropp mer kaffe hvis du har angst. Dessuten er det naturlig å gå på do, og det skjønner nok han også.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #3 Skrevet 23. mars 2018 Kaffe setter fart på systemet for meg enten magen er tom eller ikke. Én til to kopper holder, og det pleier å ta ca. en halvtime før jeg må på toalettet. Uansett, dersom du må bæsje i løpet av helga vil det bli både ubehagelig og lite godt før kroppen å holde inne. Kanskje greit om du kan dumpe innom et toalett et annet sted for det? Anonymkode: a3615...b8d
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #4 Skrevet 23. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Skal på helgetur med en gutt jeg har begynt å date. Vi er ganske ferske, så er ikke helt komfortabel. så nå at hotellet vi har booket har sånn bad hvor man både ser og hører det meste, det er bare "adskilt" og ikke et eget rom. Anonymkode: fd9a6...c7e Har jeg aldri hørt om, bortsett fra i fengsler. Hvilket hotell er dette? Anonymkode: 164a5...050
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #5 Skrevet 23. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri hørt om, bortsett fra i fengsler. Hvilket hotell er dette? Anonymkode: 164a5...050 Vil ikke legge ut i frykt for å bli gjenkjent, men det er i Berlin Anonymkode: fd9a6...c7e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #6 Skrevet 23. mars 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg aldri hørt om, bortsett fra i fengsler. Hvilket hotell er dette? Anonymkode: 164a5...050 Ikke uvanlig. Jeg og mannen har opplevd dette mange ganger. Kan gjette med til at TS skal på Park Inn i Berlin...Et hotell selv der jeg og mannen, etter 15 år med samliv og alt det innebærer, lot den andre få litt tid på rommet alene... TS - bare løp ned i resepsjonen på do. Han gjetter seg nok til hva du skal, men det gjør da virkelig ingenting. Ikke kluss med kaffe eller annet du ikke er vant med, da risikerer du ubehagelige bieffekter, som magekramper, hodepine med mer. Anonymkode: d1458...d94 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #7 Skrevet 23. mars 2018 Oi! Da skjønner jeg trådstarter... Hvorfor i alle dager lager de denne typen åpne løsninger? Jeg har opplevd en del mikroskopiske hotellbad; det må da være bedre, tross alt. Kaffe virker avførende for de fleste, fra første dråpe. Men det er veldig individuelt hvor mye man reagerer. Anonymkode: 164a5...050
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #8 Skrevet 23. mars 2018 Ts her Drakk to kopper, angrer nå. Det fungerte, men kjennes ut som jeg holder på å få hjerteinnfarkt eller lignende, er kvalm og uvel, og helt ødelagt. Angrer. Anonymkode: fd9a6...c7e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #9 Skrevet 23. mars 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Drakk to kopper, angrer nå. Det fungerte, men kjennes ut som jeg holder på å få hjerteinnfarkt eller lignende, er kvalm og uvel, og helt ødelagt. Angrer. Anonymkode: fd9a6...c7e Spis noe som både metter og gir energi og drikk masse vann. Anonymkode: a5341...dbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå