Gå til innhold

TM design Hønefoss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Erfaring! Er det  noen som har erfaring med TM  design Hønefoss.Bestilte møbler for snart en måned siden,varene er betalt men jeg har ennå ikke mottat noen møbler.

Anonymkode: a7e44...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at de har 2,2 stjerner i vurderingen sin på facebook ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger

Anonymkode: 855c0...2c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at de fleste hadde fått med seg nå, hvor elendige kundebehandling er på TM design. 

En rask Google, så får du svar. Jeg er så glad for at det ikke ble noe kjøp fra oss. Alt virker så fjongt og fint, men mye drama. 

Anonymkode: f003a...3dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk for svar dere.Det er så trist å ikke få den varen du har betalt for.Etter en del undersøkelser og anbefalinger fant man Classic Living.no.De har mye av samme møblene, er imøtekommende og har respekt for kunden,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har tenkt eller vurderer å handle hos TM Design Hønefoss.BETAL ALDRI PÅ FORSKUDD!!!

Anonymkode: a7e44...2c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

TM design Hønefoss fortsetter sitt virke,hvor de mottar penger ifra uskyldige og sender utstillingsmøbler som er ødelagt.Mitt råd til dere som har tenkt å handle der,gjør dere ikke så ondt.Leser man Google er det politianmeldelser,forliksråd mot denne såkalte bedriften.

Anonymkode: a7e44...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, de har  ikke respekt for kunden.Elendig kundebehandling!

Anonymkode: a7e44...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt mye positivt fra de som har handlet fra TM design, dessverre. Hun er visst også veldig vanskelig å få tak i hvis man har noen klager. Svarer ikke på mail osv.. 

Anonymkode: 5d320...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hun er konkurs nå, se Ringblad.no

Anonymkode: 6ff32...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...