Gå til innhold

Hvordan finne bileier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg opplevde nettopp en skremmende opplevelse. Jeg var ute å luftet hunden i nabolaget. Her vi bor er det 90% småbarnsfamilier og mange barn ferdes i veien og i veikanten om dagen. 

Det eneste jeg husker var at det var en grå golf og bukstavene i skiltnr.

Denne bilen kjørte i rundt 100km/t i et boligfelt! 

Hvordan kan jeg finne ut hvilken bil dette var? Jeg skal gå i nabolaget i morra tidlig, for dette er ikke greit! 

Anonymkode: faa00...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan etterlyse den på div lokale Facebook sider feks. Men hva skal du gjøre? Det blir ord mot ord om du varsler politiet. 

Anonymkode: 76255...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, HanenIFlokken skrev:

Send sms ''Regr xxxxx'' til 2282 :)

Hjelper fint lite når man bare har bokstavene i reg nr da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt!

Lag et skript som laster ned: https://www.vegvesen.no/kjoretoy/Kjop+og+salg/Kjøretøyopplysninger?registreringsnummer= 

Men du må sette skiltnummeret etter =. Så bare laster du ned EL00000 til EL99999.

Deretter eliminerer du alle filene som er småe (disse korrelerer med feilmeldinger). Så søker du etter golf, sletter alle andre. Og så etter grå. 

Siden grå golf er en utrolig sjelden bil sitter du sannsynligvis igjen med bare et fåtall resultater. Så sender du disse nummerne til 2042 (elelr hva det nå er) med regnr EL12345 osv. Så får du vite hvem eierne er.

Så søker du opp navnene i 1881, og sender alle sammen en sms og spør hva i helvette de driver med. Der kommer den vanskelige delen, nå må du finne ut hvem som er uskyldig og hvem som ikke er det. Ikke spør meg hvordan, men en frøken detektiv som deg selv finner vel på noe smart!

Oppdater oss på hvordan det går, dette er jo like spennende som en Nancy Gray novelle!

Edit: Du er begrenset til 200 oppslag per IP. Så enten må du resette routeren din 500 ganger eller så må du bruke tor eller proxier eller noe.

Edit2: Bilnummer begynner visst på 10001 så da sparer du deg for å resette ruteren 50 ganger. Hvis bokstavkoden ikke er oppbrukt kan det også hende det finnes så få som 40 000 kombinasjoner (da må du bare resette ruteren 200 ganger!)

Endret av abrasiveRefraction
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelper fint lite når man bare har bokstavene i reg nr da

My mistake, trodde du hadde hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Hvis du er lat kan du eventuelt bruke denne: https://regnr.info/husker-ikke-hele-regnr

Ved hjelp av denne kan jeg kanskje finne det ut! Må bare gjennom mange prosesser først 🤔 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan etterlyse den på div lokale Facebook sider feks. Men hva skal du gjøre? Det blir ord mot ord om du varsler politiet. 

Tenkte ikke å varsle politi, men kanskje personene som eier bilen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved hjelp av denne kan jeg kanskje finne det ut! Må bare gjennom mange prosesser først 🤔 

Tenkte ikke å varsle politi, men kanskje personene som eier bilen 😊

Det er jo bare sånn 200 000 golfer registrert. Og mange av dem er ikke grå. 

Hvis du skriver inn de to bokstavene og hvor du så den kan jeg finne den til deg!

Var det en gammel eller ny golf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...