Gå til innhold

Paradise- Ann Mariell


kattevalpen

Anbefalte innlegg

Veldig spent på å se hvordan det blir når Ann Mariell sjekker inn på Paradise. Mener å huske at hun skapte en god dose drama inne på hotellet forrige gang hun var med. Ser at hun har skrevet et blogginnlegg http://annlipinska.blogg.no/ om hvorfor hun skal sjekke inn . Var tydeligvis pga en sjalu ekskjæreste som tydeligvis er kjendis. Noen som vet hvem det er? Så nettopp at hun la ut bilde av han fra A1 på instaen hennes. Sykt nysgjerring. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får jeg tillate meg å spørre hvorfor dere ser på dette elendige programmet? Jeg mener ikke å være frekk, spydig eller arrogant, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Hva er det som fenger dere? Er det dramaet? Stemningen? Samtalene? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Får jeg tillate meg å spørre hvorfor dere ser på dette elendige programmet? Jeg mener ikke å være frekk, spydig eller arrogant, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Hva er det som fenger dere? Er det dramaet? Stemningen? Samtalene? 

Kjære vene, alle skjønner vel at det er utviklende og lærerikt å følge med på PH! Her ser vi kremen av norsk ungdom; kloke, dannede og kunnskapsrike. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til hun sjekker inn. Siden hun ble behandlet så dårlig i sin sesong, så fortjener hun en ny sjanse :)

Aner ikke hvem eksen er

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er Christian Ingebrigtsen fra A1, jeg har sett de sammen i Bergen for ca et år siden!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Isabellaxx skrev:

Ja det er Christian Ingebrigtsen fra A1, jeg har sett de sammen i Bergen for ca et år siden!!

Har de vært sammen? :P Har jeg ikke fått med meg tydeligvis

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Isabellaxx skrev:

Ja det er Christian Ingebrigtsen fra A1, jeg har sett de sammen i Bergen for ca et år siden!!

Er det slutt mellom han og Martine Dønheim da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men hun skriver jo i bloggen at eksen hennes var kjendis... hun var hvertfall med i musikkvideoen hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isabellaxx skrev:

Vet ikke, men hun skriver jo i bloggen at eksen hennes var kjendis... hun var hvertfall med i musikkvideoen hans

Kan du sende link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, kattevalpen skrev:

Er det slutt mellom han og Martine Dønheim da?

Måtte søke etter henne, fant de to sammen og måtte sjekke hvem av de som var eldst siden det visst var 15 år forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen hennes er Gary Granello. Kan ikke akkurat kalle han kjendis men. 

Aldri opplevd han som særlig sjalu, men mulig det hendte mye i det skjulte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, MissPierce skrev:

Eksen hennes er Gary Granello. Kan ikke akkurat kalle han kjendis men. 

Aldri opplevd han som særlig sjalu, men mulig det hendte mye i det skjulte. 

Hvem i huleste er Gary Granello?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cissacissa skrev:

Hvem i huleste er Gary Granello?

Så jo at han ikke akkurat er en kjendis. Du får google han. Ligger bilde av de sammen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Cissacissa skrev:

Hvem i huleste er Gary Granello?

Aldri hørt om fyren. Han er vel en Å kjendis som nesten ingen har hørt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/22/2018 at 4:44 PM, Isabellaxx said:

Ja det er Christian Ingebrigtsen fra A1, jeg har sett de sammen i Bergen for ca et år siden!!

Dette stemmer ikke. E Gary som er eksen (tror de forsatt er litt av og på). Han betalte for en del plastisk operasjoner. Hun har blant annet operert nesen to ganger (i Tyrkia), kirurgen har tagget henne i et bilde på Instagram for ei stund siden. Hun har også fikset andre ting, men siden det ikke er noe bevis på det så blir det spekulasjoner så da kan jeg ikke si det:) men dere kan nok tenke dere selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, jentefranorge skrev:

Dette stemmer ikke. E Gary som er eksen (tror de forsatt er litt av og på). Han betalte for en del plastisk operasjoner. Hun har blant annet operert nesen to ganger (i Tyrkia), kirurgen har tagget henne i et bilde på Instagram for ei stund siden. Hun har også fikset andre ting, men siden det ikke er noe bevis på det så blir det spekulasjoner så da kan jeg ikke si det:) men dere kan nok tenke dere selv 

Hun har silikon. Det sa hun da hun var med i sesong 6 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Minnie23 said:

Hun har silikon. Det sa hun da hun var med i sesong 6 :)

Ja, stemmer :) og to andre ting i ansiktet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...