Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har slitt lenge med stygge føtter og prøvd «alt» jeg har fått oppdrive i Norge. Min venninne var i Asia nylig og kjøpte med denne. De hadde sagt at den skulle gi godt resultat. Men så har hun glemt hva de sa om hvor lenge den skulle være på foten 🙈

Noen her som tilfeldigvis vet noe om slikt?

8B272BD1-F2F1-4A36-8031-1DBD8D3AC32B.jpeg

949B7A0C-016C-4890-AFD7-7E6EE1B46B5C.jpeg

Anonymkode: 14e67...f15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står 90 - 120 分 (minutter) 

Her er resten av teksten på baksiden i følge Google translate : 

Melk bambus bue, nok til å dø R7teca sikte TEK og bambus VANE GAR PEELING & TENDER IG RET MASK Esher VEI5'10LE: som en nyfødt ST detalj. Full wm ansikt med føtter som er full av føtter som ammende energi. Sokker", en endeløs strøm av føtter glemme den dagen slik at fotpleie bipedalism under stort press, slik at foten mens iført høye hæler bære dobbelt press, er det alltid en tykkelse nyte foten calluses, plantar selv stive hæl sprekker. alvorlig påvirke utseendet, derfor må fot dybde omsorg, må vi gjøre på en jevnlig basis Guinea ansiktsmaske som sykepleier. kosttilskudd hvor lang tid kapsel, løftet hudproblemer. strøm, med naturlig bambus eddik essens, effektivt å mykne døde hudceller, og stadig kåt Shedding, mild stimulering, hud reprodusere som babyen hud-lignende resultat anbud; melk gjæring ekstrakt gir næring til huden og forbedrer sprekker forårsaket på grunn av mangel på omsorg, grov hud * gjengivelse av hele skjell bløt, myk, klar, lindre fot lukt, og opprettholdelse av en ren, komfortabel ingredienser: vann polyglyseryl-10, er den totale vinkel Gan squalan, cetylalkohol, 5 g av esteren er -60, aloe kokosnøtt Rn, frisk POLYGONATL ... MODORATUM, kilde gul gummi, fruktbarhet NdEE, E), hydroksyetyliden fylt, ble eple AALUS PUNMILAREre.STR kastet take Feng benzen WZ metode: 1, den øvre ende av filmen kuttet lukke 0,2 fot, foten slitasje mo, hånd myk reduksjon Det ytre laget av filmduken. Essensen hud intim innspeksjonsdørene 0,3, g, og deretter settes på den ytre sokkefoten membran. Cloth mer nær huden av membranen 4, etter 90-120 minutter Vask 8 fot av foten membranen, påføres på samme hudkrem 0,5 fuktighet for å holde foten etter å ha brukt ca 5-7 dager gamle døde hudceller faller av etter hvert (varmt fotbad hver dag, Shedding død hud å akselerere periode), 6, etter ca 1-2 uker gammel kåt av nettet , føtter reprodusere myk hud, overskudd 0,0 9 Merk: .. ※ nFR50, hevelse, betennelse og andre abnormiteter 8 tilfeller panikk ikke bruk ※ n hud sensitiv hud med forsiktighet 0 ※ det er ikke søt person, må du slutte å bruke e ※ Oppbevares på et tørt uke med vinden, unna barn så snart som mulig etter åpning ※ kommisjon 0 ROLANJONA nummer~~POS=HEADCOMP: A1007 Lu Lan Gina gravid Guangzhou kosmetikk Co Ltd var en.

Skrevet

Jeg har god erfaring med fotpeelingsmasker fra Korea, men har ikke prøvd denne. Vet at det er litt ymse erfaringer med sånne fra kina kjøpt på ebay. Så kan ikke garantere noe når det gjelder den du har. 

Det som fungerer best for meg med de jeg bruker er å først ta et fotbad i 15 minutter før jeg har på fotmaskene. Putter på noen tøfler eller tykke sokker utenpå de plastsokkene og har på i et par timer. Så skyller jeg føttene etterpå. Etter en ukes tid begynner det å flasse av. Da bruker jeg å ta fotbad og bruke en klut for å gni den løse huden av føttene. Da slipper jeg at sokkene blir full av hudflak. Tar 4-5 dager før alt er flasset av. 

Min erfaring er at føttene blir finere, men om du har store sprekker på hælen vil de ikke bli helt borte. 

Skrevet
4 minutter siden, stan skrev:

Det står 90 - 120 分 (minutter) 

Her er resten av teksten på baksiden i følge Google translate : 

Melk bambus bue, nok til å dø R7teca sikte TEK og bambus VANE GAR PEELING & TENDER IG RET MASK Esher VEI5'10LE: som en nyfødt ST detalj. Full wm ansikt med føtter som er full av føtter som ammende energi. Sokker", en endeløs strøm av føtter glemme den dagen slik at fotpleie bipedalism under stort press, slik at foten mens iført høye hæler bære dobbelt press, er det alltid en tykkelse nyte foten calluses, plantar selv stive hæl sprekker. alvorlig påvirke utseendet, derfor må fot dybde omsorg, må vi gjøre på en jevnlig basis Guinea ansiktsmaske som sykepleier. kosttilskudd hvor lang tid kapsel, løftet hudproblemer. strøm, med naturlig bambus eddik essens, effektivt å mykne døde hudceller, og stadig kåt Shedding, mild stimulering, hud reprodusere som babyen hud-lignende resultat anbud; melk gjæring ekstrakt gir næring til huden og forbedrer sprekker forårsaket på grunn av mangel på omsorg, grov hud * gjengivelse av hele skjell bløt, myk, klar, lindre fot lukt, og opprettholdelse av en ren, komfortabel ingredienser: vann polyglyseryl-10, er den totale vinkel Gan squalan, cetylalkohol, 5 g av esteren er -60, aloe kokosnøtt Rn, frisk POLYGONATL ... MODORATUM, kilde gul gummi, fruktbarhet NdEE, E), hydroksyetyliden fylt, ble eple AALUS PUNMILAREre.STR kastet take Feng benzen WZ metode: 1, den øvre ende av filmen kuttet lukke 0,2 fot, foten slitasje mo, hånd myk reduksjon Det ytre laget av filmduken. Essensen hud intim innspeksjonsdørene 0,3, g, og deretter settes på den ytre sokkefoten membran. Cloth mer nær huden av membranen 4, etter 90-120 minutter Vask 8 fot av foten membranen, påføres på samme hudkrem 0,5 fuktighet for å holde foten etter å ha brukt ca 5-7 dager gamle døde hudceller faller av etter hvert (varmt fotbad hver dag, Shedding død hud å akselerere periode), 6, etter ca 1-2 uker gammel kåt av nettet , føtter reprodusere myk hud, overskudd 0,0 9 Merk: .. ※ nFR50, hevelse, betennelse og andre abnormiteter 8 tilfeller panikk ikke bruk ※ n hud sensitiv hud med forsiktighet 0 ※ det er ikke søt person, må du slutte å bruke e ※ Oppbevares på et tørt uke med vinden, unna barn så snart som mulig etter åpning ※ kommisjon 0 ROLANJONA nummer~~POS=HEADCOMP: A1007 Lu Lan Gina gravid Guangzhou kosmetikk Co Ltd var en.

Her var det mye rart! :laugh:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk 👍😁 da prøver jeg metoden din @zinatara

Må si Google translate er helt fantastisk :ler: men hvordan fikk du brukt den på bildet? 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk 👍😁 da prøver jeg metoden din @zinatara

Må si Google translate er helt fantastisk :ler: men hvordan fikk du brukt den på bildet? 

Jo fjernere språkene er fra hverandre, jo morsommere blir det.

Jeg lo høyt av "etter ca 1-2 uker gammel kåt av nettet" Lurer på hva det egentlig står der?

Skrevet
26 minutter siden, Perelandra skrev:

Her var det mye rart! :laugh:

Skal ikke stole helt på Google, i tillegg er bildet litt uskarpt. Samt dobbel betydning av enkelte ord. 可以? 

Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Skal ikke stole helt på Google, i tillegg er bildet litt uskarpt. Samt dobbel betydning av enkelte ord. 可以? 

Jeg går ut i fra at oversettelsene også går via engelsk?

AnonymBruker
Skrevet

Som fotterapeut vil jeg anbefale deg gehwol produktene, da spesielt Lipidrokrem og salven for sprukket hud/ cracked skin hvis du trenger det. 

Smør morgen og kveld i et par dager for p så trappe ned til enten morgen eller kveld.

Anonymkode: 77626...68c

Skrevet
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Jeg går ut i fra at oversettelsene også går via engelsk?

Neida. Rett til norsk. Men kvaliteten blir noe bedre til engelsk. 

"Kåten" burde nok være keratinen. Men begge kan jo innebære noe hardt :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse er bra. Har prøvd de noen ganger. Ha de på et par timer. Så vasker du beina. Etter noen dager flasser all død hud av. 

Anonymkode: f37a7...07a

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som fotterapeut vil jeg anbefale deg gehwol produktene, da spesielt Lipidrokrem og salven for sprukket hud/ cracked skin hvis du trenger det. 

Smør morgen og kveld i et par dager for p så trappe ned til enten morgen eller kveld.

Anonymkode: 77626...68c

Har prøvd de. De hjalp absolutt ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse er bra. Har prøvd de noen ganger. Ha de på et par timer. Så vasker du beina. Etter noen dager flasser all død hud av. 

Anonymkode: f37a7...07a

Så bra å høre personlige erfaringer også. Skal prøve de i morgen. Blir litt sent nå og er redd for å sovne med de på 😝

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perelandra skrev:

Jo fjernere språkene er fra hverandre, jo morsommere blir det.

Jeg lo høyt av "etter ca 1-2 uker gammel kåt av nettet" Lurer på hva det egentlig står der?

:ler: ja man må virkelig legge godviljen til noen ganger når man skal tolke enkelte oversettelser

AnonymBruker
Skrevet

Usage:
1. After cleaning and drying the feet, take out the foot mask from the packet
    (Before using, please soak feet with warm water for 10 minutes.)
2. Put on the foot mask and cling film, and press the cling film onto the mask to 
    get the feet close to the essence.
3. About 90min-120min later, remove the foot mask.
    and rinse out before wiping out with a dry towel.
4. After foot cleaning, apply some foot lotion to keep the feet moist and smooth
5. About 1-2weeks later, hard dead skin took off, the skin is soft and white.

Cautions:
If there are wound, swelling, itching, inflammation or other abnormalities on foot, please stop using it
In case of allergy or sensitive skin, please do not use it
If it have to adapt to the skin, please discontinue use.

Anonymkode: 012f8...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...