Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Jeg vil bare komme med en liten advarsel/informasjon til alle som skal selge brudekjole. Jeg, og mange andre jeg kjenner som har lagt ut kjolen for salg, har blitt oppringt av en mann som sier at han ønsker å kjøpe kjolen. Han ber jentene han ringer forklare hvordan kjolen ser ut, og til enkelte har han stilt forholdsvis ubehagelige spørsmål. Det virker som om han kontakter veldig mange av de som legger kjolen ut på nettet til salgs. Jeg ville bare prøve å gi informasjonen til andre som tenker å selge kjolen sin. For meg ble det ikke så ekkelt og ubehagelig fordi jeg visste om denne mannen fra før. Dermed var jeg kort da han ringte, og viste ingen interesse for å fortelle om kjolen eller selge til ham. Men jeg vet at andre som har vært hyggeligere har syntes det var veldig ubehagelig etter hvert da han stilte mange rare spørsmål.
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #2 Skrevet 17. februar 2005 Hei. Jeg prøver og å selge kjolen min og har lagt ut annonse på flere nettsteder. Jeg har ikke fått telefon fra denne mannen, tror jeg, men jeg har også fått flere telefoner jeg har opplevd som frekke. Flere nettsteder som tydeligvis ikke er så populære å annonsere på, ringer rundt for å kapre annonsører fra andre steder. Jeg har fått telefoner både fra TV2s rubrikkannonser og fra et nettsted som jeg tror het rubrikk.no. Særlig mannen som ringte fra det siste nettstedet var ganske frekk. Jeg synes det er en frekk måte å jobbe på. Jeg var ikke interessert i å betale masse for å annonsere på disse stedene. Mannen fra rubrikk.no bare slang på røret uten å si så mye som hadet da jeg sa til ham at jeg ikke var interessert. For øvrig har jeg fått flere henvendelser fra hyggelige kommende bruder etter annonsene.
Arwen Skrevet 17. februar 2005 #3 Skrevet 17. februar 2005 Tror jeg bare skal legge inn mailadresse jeg, slik at alle som er interesert må kontakte meg på mail for å få telefonnummer :o
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 Jeg solgte en brudekjole på Qxl til en mann, gikk helt smertefritt
TeddyToria Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Jeg har også bare positive erfaringer...særlig da med qxl. Men jeg vet det foregår mye dritt også, så takk for advarselen! Greit å vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå