AnonymBruker Skrevet 23. mars 2018 #21 Skrevet 23. mars 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Synes flere her burde tatt seg ei bolle.. les nå heller hva som faktisk blir skrevet før dere skriver da!? Hvor står der at bikkja er hjemme alene i 10 timer ? Ingen plass.. det står at hunden går 10t uten tur.. Det står heller ikke at han går på do inne hvis han har tilgang på mat og drikke eller at det skal være ett stort problem.. det står at han kan gå på do inne hvis han spiser maten mens man dusjer i 1330-1400 tiden. Herrefred så mange eksperter det var her. Veldig glad jeg tok denne anonym gitt. Anonymkode: a7beb...75a JA!! om du kaller oss eksperter fordi vi vet og skjønner hva som faktisk er ansvarlig hundehold så JA DA ER VI EKSPERTER DA! Det er da mye bedre enn å være å ikke skjønne bæret! Anonymkode: 5b2c2...aeb 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2018 #22 Skrevet 26. mars 2018 On 3/22/2018 at 11:47 AM, AnonymBruker said: Jeg går tur med hunden klokken 12 ja. Og er ikke hjemme før 2320 cirka. Det er jo akkurat som alle andre hundeeiere som jobber ? Ser ikke helt problemet her ? Jeg går tur med hunden 12-13 eller 12-1330 cirka. Hjem for å dusje og gjøre meg klar for jobb. Så drar jeg hjemmefra 1430/1440. Jobb i 8timer. Så hjemme 2320 cirka. Ser ikke helt hva som er så galt? Er jo like lenge alene hjemme som om jeg jobber 7-15 og alle andre som jobber. De fleste av oss har vel 8 timers arbeidsdag ? Og det er jo ikke alle som går en time eller halvannen tur når de er på jobb på morgenen. Men heller på ettermiddag.. Her får han jo lang tur før han er hjemme alene.. Anonymkode: a7beb...75a Det er dyreplageri, både fysisk og psykisk. Hunder er sosiale dyr og er ikke skapt for å være i isolat halve dagen. I tillegg klarer de fleste, mennesker inkludert, å holde seg i 8 timer om feks natten, men 12 timer? Hadde du klart å ikke gå på do på så lenge om noen tvang deg? Nå mener jeg ikke frivillig sånn at du lot være å drikke for å la være å gå på do nei. Hadde jeg visst hvem du var så hadde jeg meldt det inn. Anonymkode: f9e85...7f3 2
skruf Skrevet 27. mars 2018 #23 Skrevet 27. mars 2018 Du har ikke en nabo du kunne alliert deg med da? Naboen vår er alene med en hund, jobber lange dager i tillegg til at hun av og til jobber kveld og helg. Naboen betaler 14-åringen vår en sum hver måned for å lufte hunden etter skoletid. I tillegg går hun tur med nabohunden og gir hunden mat i 18-tida når naboen er på jobb. Sånn som du skisserer det så synes jeg hunden din er alene hjemme ganske lenge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå