Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #1 Skrevet 17. februar 2005 Den er litt sår og er ubehagelig å svelge. Skal inn og møte folk i byen om noen timer, og vil gjerne vite om noen har noen råd. Hostesaft? Kakao? Jeg tror drøvelen min vokste 3 størrelser i dag.
ivanka Skrevet 17. februar 2005 #4 Skrevet 17. februar 2005 citrosept. det er grapefruktkjerneekstrakt, fås kjøpt på helsekost. du blander ut noen få dråper i vann eller juice. kverker alle mine begynnende forkjøleser og halsvondter i starten. men anbefales ikke hvis du har sitrusallergi. ellers: hold deg varm, spesielt på føttene og halsen, drikk noe varmt, og vær forsiktig med sukker, som bakteriene elsker. ikke noe brus eller godteri.
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2005 #5 Skrevet 17. februar 2005 Har desverre slik allergi jo ;( Men halsen er mye bedre allerede, drakk 1 kakao, 3 spiseskjeer med hostesaft og nå kommer snart mine fishermans venn :o Så klart, selv om formen er bedre er jeg helt rød rundt øynene likevel, blir alltid det når jeg er syk. Men ikke no å gjøre med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå