AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #1 Skrevet 22. mars 2018 Hei jeg ble operert for noe år tilbake pga. mistanke for kreft i lymfekjertler(bryst). Det skulle være en liten operasjon, men pga komplikasjoner måtte dem åpne brystbeinet og stoppe blødning. Heldigvis var svarene negative, men måtte gjennom helvete på grunn av komplikasjonen. Det endte med lang arr på brystet og føler meg i god form noen år etter. En del mennesker har spurt om jeg har blitt hjerteoperert som følge av arret, men jeg har svart nei. I det siste har jeg fått rare tanker om at det plutselig kan ha skjedd ting med hjertet, og at jeg kanskje har hjerteproblemer. hva tenker dere. Er det noe jeg bør undersøke? Fikk aldri noen medisiner, annet enn beklagelse og at alt vil ordne seg Anonymkode: e755c...dca
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #2 Skrevet 22. mars 2018 Det kan aldri skade å gå til legen å spørre Anonymkode: be347...a35
Tøytigern Skrevet 22. mars 2018 #3 Skrevet 22. mars 2018 Hvorfor skulle arret ha gitt hjerteproblemer? At de har gått bak brystbeinet og stoppet en blødning betyr jo ikke at de har gjort noe med hjertet ditt?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #4 Skrevet 22. mars 2018 Akkurat nå, Tøytigern skrev: Hvorfor skulle arret ha gitt hjerteproblemer? At de har gått bak brystbeinet og stoppet en blødning betyr jo ikke at de har gjort noe med hjertet ditt? Jeg vet ikke. Fikk plutselig rare tanker Anonymkode: e755c...dca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå