AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Føler meg så teit men jeg har sånn angst for å gå forbi guttegjenger. Selv om de er sånn 7 år gamle.. jeg er bare vant til at gutter er slemme og enten slår meg eller sier noe stygt. Det har jo skjedd før, så det kan jo skje igjen? Jeg ble grovt mishandlet av gutter da jeg var barn. Nå er jeg 36 men er fortsatt redd gutter. Jeg kan aldri bli gravid for tenk om jeg får en gutt.. jeg hadde jo klikka helt. Har gått til psykolog men det hjalp ikke. Prøvde gruppeterapi og men da ble angsten verre for det var flere menn der, så jeg måtte bare slutte. Er mest gutter opp til ca 20 år jeg er redd for. Venninna mi har nylig fått baby, en gutt, men jeg takler det dårlig. tenker bare han blir en voldelig drittsekk når han vokser opp så tør ikke besøke de Vet det høres sykt ut men jeg har altså sånn angst for guttebarn. De fleste er jo slemme etter min erfaring. Anonymkode: 72c79...88b 1
Pillow of Dragon Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Jeg synes ikke det høres sykt ut. Jeg har også angst for personer som mange normale mennesker ville syntes var helt teit. Jeg kunne for eksempel aldri gått inn på en bar, kafé med bevilling, konsert el. Jeg går ikke forbi menn på fortau fordi sjansen for at jeg blir utsatt for vold er så stor at jeg tar ikke sjansen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Ja, dette er verken sunt eller normalt. Husk at du må legge inn en innsats selv også når du går til psykolog, hvis du skal bli kvitt angsten må du eksponere deg for det du er redd for, og du må ha tro på behandlingen. Vil anbefale deg å prøve terapi en gang til. Anonymkode: d8809...f6e 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, dette er verken sunt eller normalt. Husk at du må legge inn en innsats selv også når du går til psykolog, hvis du skal bli kvitt angsten må du eksponere deg for det du er redd for, og du må ha tro på behandlingen. Vil anbefale deg å prøve terapi en gang til. Anonymkode: d8809...f6e Ops var ikke meningen at den setningen skulle bli så stor, det bare skjedde når jeg kopierte Anonymkode: d8809...f6e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Angsten din har en naturlig forklaring i en traumatisk opplevelse. Men den er likevel irrasjonell. De aller aller fleste unge gutter er ikke slemme eller voldelige, og du bør jobbe med å integrere denne sannheten i bevisstheten din. Hvorfor fungerte ikke psykologtimene eller gruppesamtalene? Var det fordi de motsa det du har bestemt deg for - at alle gutter er fæle? Det er jo det du skal jobbe med å slutte å tro. Du bør absolutt vurdere ny behandling, for du kan ikke gå rundt med disse følelsene. For din egen del, selvfølgelig, men også for uskyldige guttebarn du møter, feks babyen til venninnen din. Du kan ikke overføre disse følelsene på små barn som ikke har noe med det vonde du selv har opplevd, det er ikke rettferdig for noen. Anonymkode: 951ac...047 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå