AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hei, tar disse en uke nå. Noen som vet om man kan trene med denne kuren? Hørt at man skal helst unngå det da en bivirkning er leddsvikt Anonymkode: d1b58...4d7
boblevann Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Ring et apotek, ikke stol på fremmede på internet.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Har du skrevet navnet riktig? Det gir ikke treff i felleskatalogen.no annet enn under preperat på registreringsfritak. Er det et antibiotikum? I så tilfelle tenker jeg at det er en slekting av Ciprofloxacin. Sistnevnte bør en sitte nesten i ro når en bruker og en tid etterpå fordi det gir økt fare for akillestendinitt = senebetennelse i akillessene. Den gir og økt fare for at sener revner helt eller delvis. Jeg har fått både revning i sener og akillestendinit på begge hælene under og etetr bruk av Ciproxfloxacin. Og det tar tid å få det bort. Du bør stille spørsmålet ditt til apotek og eller lege. I tillegg er det aldri bortkastet å lese pakningsvedlegget, særlig når du får medisiner på registreringsfritak. Anonymkode: cfaa0...06c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Skrevet 21. mars 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Har du skrevet navnet riktig? Det gir ikke treff i felleskatalogen.no annet enn under preperat på registreringsfritak. Er det et antibiotikum? I så tilfelle tenker jeg at det er en slekting av Ciprofloxacin. Sistnevnte bør en sitte nesten i ro når en bruker og en tid etterpå fordi det gir økt fare for akillestendinitt = senebetennelse i akillessene. Den gir og økt fare for at sener revner helt eller delvis. Jeg har fått både revning i sener og akillestendinit på begge hælene under og etetr bruk av Ciproxfloxacin. Og det tar tid å få det bort. Du bør stille spørsmålet ditt til apotek og eller lege. I tillegg er det aldri bortkastet å lese pakningsvedlegget, særlig når du får medisiner på registreringsfritak. Anonymkode: cfaa0...06c TS: Hei og takk for svar! Når du sier dette så var det faktisk noe av det sykepleieren jeg var hos nevnte! Det med at sener kan revne. Da tror jeg at jeg venter med trening ja... Men du fikk det uten fysisk aktivitet? Anonymkode: d1b58...4d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå