AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #21 Skrevet 21. mars 2018 7 minutter siden, Honey Dew skrev: Likte ikke å holde på med slikt. Jeg trivdes best hjemme i mitt eget selskap. Dessuten hadde jeg angst for fulle folk, siden både min mor og far var alkoholikere Ha ha. Ok. Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #22 Skrevet 21. mars 2018 Jeg tok solokorka Anonymkode: 13d11...9ab
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #23 Skrevet 21. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ha ha. Ok. Anonymkode: bec47...52c Du svarer "haha" til noen som skriver at foreldrene var alkoholikere? Anonymkode: 13d11...9ab
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #24 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du svarer "haha" til noen som skriver at foreldrene var alkoholikere? Anonymkode: 13d11...9ab Ja. Fordi det virket så kjipt at jeg måtte le av det til slutt men skjønner at det ikke er gøy altså. Men nå handler dette om russeknutene og ikke alkoholisme. Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #25 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok solokorka Anonymkode: 13d11...9ab Hva slags russeknute er det? Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #26 Skrevet 21. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags russeknute er det? Anonymkode: bec47...52c Søkte opp solokorka. Den tok ikke jeg. Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #27 Skrevet 21. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Fordi det virket så kjipt at jeg måtte le av det til slutt men skjønner at det ikke er gøy altså. Men nå handler dette om russeknutene og ikke alkoholisme. Anonymkode: bec47...52c Du måtte le fordi det virket kjipt? Herlighet, skjerpings. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags russeknute er det? Anonymkode: bec47...52c Jeg var edru hele russetiden. Da jeg var russ var det også en knute om å ikke være utro eller noe sånt, og jeg tok selvsagt den siden jeg hadde kjæreste. Jeg brydde meg ikke særlig om russetiden og de fleste knutene er teite, så jeg reiste bare på noen fester sammen med venninnene og ikke noe mer enn det. Anonymkode: 13d11...9ab
Honey Dew Skrevet 21. mars 2018 #28 Skrevet 21. mars 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha ha. Ok. Anonymkode: bec47...52c Hva var det som var så morsomt? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #29 Skrevet 21. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du måtte le fordi det virket kjipt? Herlighet, skjerpings. Jeg var edru hele russetiden. Da jeg var russ var det også en knute om å ikke være utro eller noe sånt, og jeg tok selvsagt den siden jeg hadde kjæreste. Jeg brydde meg ikke særlig om russetiden og de fleste knutene er teite, så jeg reiste bare på noen fester sammen med venninnene og ikke noe mer enn det. Anonymkode: 13d11...9ab Herregud. Noen av de knutene får jeg hakeslepp av. En knute handler om å løpe foran trikken og dele ut godteri eller noe sånn. Trygt. Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #30 Skrevet 21. mars 2018 Være guide på en 24 minutters busstur (med innlevelse). Sitt oppå eller under pulten en hel skoletime. Reis deg opp hvert 10. min i en skoletime og rop «skål!». Det er de på den listen. Vi hadde noen andre også. Som å pusse gulvet på et kjøpesenter med tannkost. Og en hvor du skulle pusse steinene utenfor politihuset med tannkost. Be en gatemusiker til å spille en sang og syng med. Se en musikal på kino og syng med. Få et kyss på kinnet av to politimenn (politi av motsatt kjønn). Ta et bilde med en politimann av motsatt kjønn), print det ut og finn samme politimann senere og få bildet signert. Gi stående applaus til læreren hver gang hen var ferdig med en setning/tema type faktasetning og hvor de da tar en naturlig pause. Vannkrig i skolegården og gjemsel i kantina. Gå i undertøyet i en hel skoledag. Ligg over i en rundkjøring, og ha et skilt hvor du ber folk om å tute, en tut var en slurk drikke. Var mange flere som var for min by og skole. Hos oss så var det fokus på morsomme ting og ikke bare alkohol baserte knuter. Det året jeg var russ, var første gang skolen blandet seg inn. Året før så ble jeg dynket i melk fordi jeg ikke gjorde et eller annet. Var også en hvor alle måtte ha hjelm og de som ikke hadde det, ble straffet med vannpistol. Var også en hvor du måtte bukke for russen, hvis ikke så ble du straffet. Alle disse var på en spesifikk dag, ikke over hele russetiden. Dette var liksom noe bare russen viste, så vi andre som ikke var russ, vi ble straffet uten at vi viste hvorfor. Rykte spredde jo seg, men det var fortsatt mange som ikke fikke høre om reglene/knutene. Teite knuter som gikk utover andre. Det var mange knuter som gikk på bekostning av andre, og noen var på kanten av loven. Som å skjenke en 1.klassing under bordet, gå opp til en 1.klassing og kline med dem, uten å spørre om lov først. Alle disse ble droppet da jeg ble russ. Fordi skolen satt ned foten og krevde en endring. Jeg tok de over, som jeg husker. Var mange flere som jeg ikke orket å ta. Husker vi fikk 2 fulle dager med fokus på knuter. Da lærerne ikke ønsket knuter hver dag, så vi fikk to dager hvor vi fikk lov til å ta de knutene vi ønsket. Dette var likt for hele skolen. Det morsomste var gjemsel en dag og vannkrig den andre. Hvor nesten alle russ var med. Tok også den hvor du ikke skulle ha sex i hele russetiden. For meg var det et personlig mål. Anonymkode: 2f597...87c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #31 Skrevet 21. mars 2018 Husker ikke, men i alle fall å gå med bøsse for kreftforeningen, rydde opp etter russefest dagen etter, gå rundt med "nei er nei" merke Anonymkode: 1dd8e...f47
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #32 Skrevet 21. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Være guide på en 24 minutters busstur (med innlevelse). Sitt oppå eller under pulten en hel skoletime. Reis deg opp hvert 10. min i en skoletime og rop «skål!». Det er de på den listen. Vi hadde noen andre også. Som å pusse gulvet på et kjøpesenter med tannkost. Og en hvor du skulle pusse steinene utenfor politihuset med tannkost. Be en gatemusiker til å spille en sang og syng med. Se en musikal på kino og syng med. Få et kyss på kinnet av to politimenn (politi av motsatt kjønn). Ta et bilde med en politimann av motsatt kjønn), print det ut og finn samme politimann senere og få bildet signert. Gi stående applaus til læreren hver gang hen var ferdig med en setning/tema type faktasetning og hvor de da tar en naturlig pause. Vannkrig i skolegården og gjemsel i kantina. Gå i undertøyet i en hel skoledag. Ligg over i en rundkjøring, og ha et skilt hvor du ber folk om å tute, en tut var en slurk drikke. Var mange flere som var for min by og skole. Hos oss så var det fokus på morsomme ting og ikke bare alkohol baserte knuter. Det året jeg var russ, var første gang skolen blandet seg inn. Året før så ble jeg dynket i melk fordi jeg ikke gjorde et eller annet. Var også en hvor alle måtte ha hjelm og de som ikke hadde det, ble straffet med vannpistol. Var også en hvor du måtte bukke for russen, hvis ikke så ble du straffet. Alle disse var på en spesifikk dag, ikke over hele russetiden. Dette var liksom noe bare russen viste, så vi andre som ikke var russ, vi ble straffet uten at vi viste hvorfor. Rykte spredde jo seg, men det var fortsatt mange som ikke fikke høre om reglene/knutene. Teite knuter som gikk utover andre. Det var mange knuter som gikk på bekostning av andre, og noen var på kanten av loven. Som å skjenke en 1.klassing under bordet, gå opp til en 1.klassing og kline med dem, uten å spørre om lov først. Alle disse ble droppet da jeg ble russ. Fordi skolen satt ned foten og krevde en endring. Jeg tok de over, som jeg husker. Var mange flere som jeg ikke orket å ta. Husker vi fikk 2 fulle dager med fokus på knuter. Da lærerne ikke ønsket knuter hver dag, så vi fikk to dager hvor vi fikk lov til å ta de knutene vi ønsket. Dette var likt for hele skolen. Det morsomste var gjemsel en dag og vannkrig den andre. Hvor nesten alle russ var med. Tok også den hvor du ikke skulle ha sex i hele russetiden. For meg var det et personlig mål. Anonymkode: 2f597...87c Veldig mange av knutene handler nesten bare om det jo. Fint om de oppdaterer med litt annet enn russeknutene der folk skal ha sex inn skogen oppå et hyttetak osv. Ikke rart folk ikke vil være med da. I tilleggstid det er russepresidenten en gutt? Hørtes ikke bra ut for jenter men for russepresidenten er vel dette himmelriket. Ew.... Anonymkode: bec47...52c
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #33 Skrevet 21. mars 2018 1 time siden, hind skrev: Ingen. Jeg kjøpte lue og dress og var med på gruppebilder, men jeg gadd ikke være med på feiringen. Samme her... kjøpte klærne og kortene, og gikk i toget på 17. mai, men resten av opplegget var arrangert av mennesker som mente at livet ikke er komplett med mindre de lå og rulla i gatene. Vi hadde 50 russeknuter, og bare 5-6 av knutene var ikke basert på fyll eller sex. Totalt hjernedød feiring, totalt uinteressant. Anonymkode: e733c...ffb
Rosalie Skrevet 21. mars 2018 #34 Skrevet 21. mars 2018 (endret) Vi hadde kun lokale knuteregler, og da ingen som gikk på sex eller alkohol. Nei, jeg gikk ikke på kristengymnas. Endret 21. mars 2018 av Rosalie
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #35 Skrevet 21. mars 2018 Var ikke russ. Syntes hele greia er teit Anonymkode: 9479c...93d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #36 Skrevet 21. mars 2018 Knutene våre var langt mindre drøye, og oppfordret i mindre grad til drikking og sex. Veldig fornøyd med det! Jeg hadde en rolig russetid, men det ble noen knuter likevel. De jeg husker er: - Gå inn på en annen burgersjappe og spør etter veien til McDonald's. - Betale 50 kr i enkroner, mener det var når vi fylte bensin. - Var edru hele russetida. - Satt en time under pulten. - Gikk med en medruss i bånd hele dagen. - Fikk ti lærere til å signere russebuksa. - Kranglet med Skybert. - Hadde en samtale med en lyktestolpe. - Kjørte Drive Thru i handlevogn. - Gav en brokkoli til en fremmed og rygget sakte unna mens jeg stirret ham i øynene. - Sto manekeng i et butikkvindu. - Klemte 20 fremmede på et kjøpesenter. - Døgnet/var våken 36 timer. - Badet før 1. mai. Anonymkode: 6aac4...fff 1
Arktis Skrevet 21. mars 2018 #37 Skrevet 21. mars 2018 Kysset en lærer og spurte foreldre til medruss om sextips. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #38 Skrevet 21. mars 2018 Edru hele russetiden Ha en hel eske me IFA i munnen i 5 min Spise en pakke med kinderegg og bygge alle lekene på 5 min Kjøre 10 ganger rundt en rundkjøring Sitte på en offentlig plass å prøve å få en gjenstand til å sveve i 10 min Få positiv omtale av russ i media. Er dem jeg kommer på i farten Anonymkode: 8a41e...253 1
Gjest Peanut Skrevet 21. mars 2018 #39 Skrevet 21. mars 2018 Kjedelige meg og Ispinne (bading før 1.mai), gummistrikk (en kartong kefir på styrten *glurf!* >_< )), 2 enkle knuter (24t uten søvn på hver), en løkke (3 dager uten søvn) og en lekebil (10 ganger rundt i en rundkjøring *wheeeee!* ^^, )
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #40 Skrevet 21. mars 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knutene våre var langt mindre drøye, og oppfordret i mindre grad til drikking og sex. Veldig fornøyd med det! Jeg hadde en rolig russetid, men det ble noen knuter likevel. De jeg husker er: - Gå inn på en annen burgersjappe og spør etter veien til McDonald's. - Betale 50 kr i enkroner, mener det var når vi fylte bensin. - Var edru hele russetida. - Satt en time under pulten. - Gikk med en medruss i bånd hele dagen. - Fikk ti lærere til å signere russebuksa. - Kranglet med Skybert. - Hadde en samtale med en lyktestolpe. - Kjørte Drive Thru i handlevogn. - Gav en brokkoli til en fremmed og rygget sakte unna mens jeg stirret ham i øynene. - Sto manekeng i et butikkvindu. - Klemte 20 fremmede på et kjøpesenter. - Døgnet/var våken 36 timer. - Badet før 1. mai. Anonymkode: 6aac4...fff mange av disse hadde vi også. De hadde jeg helt glemt. Den med burger sjappen, den tok jeg. Gikk til burger king og spurte etter veien til mcdonalds. Tok ikke den med handlevogn i drive thru, men jeg filmet de som gjorde det. Jeg var egentlig fastbestemt på å ikke være russ. Kjøpte ikke russebukse en gang. Men hadde lue og kort. Jeg elsker å feste, men ikke slike farlige knuter som å drikke mye på kort tid. Det å ligge rundt for en knute, det var ikke meg. Hele denne flatfylla, pumping og sex bak trær er bare ikke meg. Jeg elsker en god fest med god stemning, men ikke overdrevent. Men så fikk vi en liste med mange morsomme knuter, som var ufarlige, og da fant jeg gleden i det. Anonymkode: 2f597...87c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå