Gå til innhold

Hvilke russeknutene tok dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har vært russ. Hvilke av russeknutene tok dere? 

Her er en liste med noen: www.knuter.no

Anonymkode: bec47...52c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Jeg kjøpte lue og dress og var med på gruppebilder, men jeg gadd ikke være med på feiringen. 

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg tror ikke det er spesielt lurt å følge den lists der slavisk. Her er de jeg gjorde som ikke er så mange i forhold til det noen gjorde. :fnise:

Dette er de jeg tok: 2, 8, 10, 21, 22, 31, 36, 52, 64, 67... sikkert noen flere og. Og dere? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, hind skrev:

Ingen. Jeg kjøpte lue og dress og var med på gruppebilder, men jeg gadd ikke være med på feiringen. 

Hvorfor det? 

Skjønner godt at folk ikke vil være med på å ta de russeknutene, men feiringen kan være gøy siden man ikke må ta russeknutene. :) 

Skrevet

Trippelknuten og en for døgning. Jeg var en veldig dårlig russ.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Jeg og innser jeg når jeg leser den lista der. En person latet som hun kjente meg når jeg gikk i 1. Gym. Hele året. :ler: 

Og en annen russ (ei jente) ga meg truser. :P 

AnonymBruker
Skrevet

Lå med russepresidenten. Men vi ble sammen, da.

Anonymkode: 90b3b...c20

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lå med russepresidenten. Men vi ble sammen, da.

Men er ikke det litt kjipt når han åpenbart ønsker seg et harem av damer (ref: russeknutene)? Han måtte du vel dele på blandt mange jenter i såfall? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det litt kjipt når han åpenbart ønsker seg et harem av damer (ref: russeknutene)? Han måtte du vel dele på blandt mange jenter i såfall? 

Jeg er mann, dette var en dame. Vi hadde kikket på hverandre i årevis og vært litt til og fra, og så skjedde dette allerede første helgen av russetiden. Tilbrakte det meste av russetiden sammen, og vi holdt oss til hverandre. 

Så normalt hadde det vært kjipt, og jeg høres ut som en lettlurt idiot i kortversjonen, igrunn derfor det er en litt morsom historie også. Men ikke fullt så ille som det kan høres ut :)  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, dette var en dame. Vi hadde kikket på hverandre i årevis og vært litt til og fra, og så skjedde dette allerede første helgen av russetiden. Tilbrakte det meste av russetiden sammen, og vi holdt oss til hverandre. 

Så normalt hadde det vært kjipt, og jeg høres ut som en lettlurt idiot i kortversjonen, igrunn derfor det er en litt morsom historie også. Men ikke fullt så ille som det kan høres ut :)  

Ok. Det er jo bra. :tommelsmil: 

Skrevet

Ingen. Orket ikke russefeiringen. Hadde ikke russeklær engang

AnonymBruker
Skrevet

Syns at noen av de russeknutene er litt vel drøye. :hakeslepp:

Glad jeg hang med flere jente russer.  Da gjorde man litt mer «vanlige» ting i forbindelse med russeknutene. 

Skrevet

Bare den for kreftaksjonen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Honey Dew skrev:

Ingen. Orket ikke russefeiringen. Hadde ikke russeklær engang

Hvordor ikke? Syns du det å gå i russetog er slitsomt og det å feire rundt et bål med drikke er slitsomt?

Skjønner som sagt at en del av knutene ikke er noe morsomme men de må man heldigvis ikke ta, men så har man jo noen av de som prøver å ta knutene og da kan det lett gå utover de som ikke vil (feks signer andres undertøy). Eh... 

Skrevet
20 minutter siden, T-Rex said:

Forøvrig det beste kysset jeg har fått i mitt liv. Det sier kanskje litt både på den ene og den andre måten.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Forøvrig det beste kysset jeg har fått i mitt liv. Det sier kanskje litt både på den ene og den andre måten.

Bra det kom noe godt ut av russetiden for deg. :tommelsmil: 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok ingen knuter, men ellers var jeg med på feiringen, selvsagt. :)

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bra det kom noe godt ut av russetiden for deg. :tommelsmil: 

Good one!

Ikke ble jeg syk heller, merkelig nok.

AnonymBruker
Skrevet

En ting som sier seg selv at i nesten alle tilfellene så er lederne for dette menn og de bestemmer ikke over 100vis av russejenter. Ehm... 

Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordor ikke? Syns du det å gå i russetog er slitsomt og det å feire rundt et bål med drikke er slitsomt?

Skjønner som sagt at en del av knutene ikke er noe morsomme men de må man heldigvis ikke ta, men så har man jo noen av de som prøver å ta knutene og da kan det lett gå utover de som ikke vil (feks signer andres undertøy). Eh... 

Syntes ikke slikt var gøy. Likte ikke å holde på med slikt. Jeg trivdes best hjemme i mitt eget selskap. Dessuten likte jeg ikke fulle folk, siden både min mor og far var alkoholikere

Både var og er nok veldig kjedelig person

Endret av Honey Dew

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...