AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Del Skrevet 21. mars 2018 Min søster blir 40 år og jeg vil gjerne holde tale. Er det noen som har forslag/eksempler/tips til tale med flere små gaver...at jeg sier litt og gir en gave som minner om dette. Elker andre varianter av tale! Takker for alle svar 🌞 Anonymkode: 9f008...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Del Skrevet 21. mars 2018 Vil du gjøre noe litt moro av dette lager du til et førstehjelpsskrin til en 40 åring; kjøp en fin eske og fyll med små glass med feks antirynkepiller, antimasepiller, timeoutpiller, antiallergipiller mot hybelkaniner (sorter feks nonstop etter farge som piller) sjokoladen Smil til dager hun trenger et smil, kjærlighet på pinne; i tilfelle hun trenger kjærlighet en annen kjærlighet på pinne i tilfelle 40 sucks, gummistrikk for å minne henne på å være fleksibel, vinflaske= styrkedråper, en pakke Kleenex til å tørke tårer eller gledestårer, hjertesjokolade med teksten; glad i deg, ansiktsmaske for å huske å pleie deg selv osv. Google førstehjelpsskrin til bryllup, konfirmasjon osv så får du masse gode tips. Legg oppi ting som er relatert til henne og spinn talen rundt gavene oppi, og ev legg hovedgaven oppi. Anonymkode: 145cf...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2018 #3 Del Skrevet 22. mars 2018 Tusen takk 😍 Anonymkode: 9f008...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #4 Del Skrevet 1. april 2018 Andre med tips? Anonymkode: 9f008...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå