Gå til innhold

11 års bursdag


Queen of the night

Anbefalte innlegg

Hei!

Min datter fyller 11 år i mai og vil gjerne ha bursdagsfeiring som ikke koster så mye. Vi vil heller bruke de pengene på å kjøpe henne dyrere gave. MEN jeg er helt tom for ideer. Meget takknemlig for gode forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utebursdag i skog eller park! Med pølser på grill, evt wienerpølser du lager klart hjemme. Et par langpannekaker og litt godteri. Ta med pledd eller sitteunderlag. Kanskje fem ballonger som du henger opp i et tre... 

Men må jo ha mulighet til å gå inn hvis det er veldig dårlig vær da. 

Ellers går det an å være hjemme med omtrent samme servering. Det trenger ikke å bli så dyrt. Synes mange gjør veldig mye ut av det, overdriver med pynt og pengebruk. 

Endret av solmåneogstjerner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Film kveld.

Popkorn, brus, noe enkel mat å spise foran TV'en. 

 

-Overnattings bursdag.

Masse madrasser på gulvet, godteri, brus og kakao. Litt div hårpynt eller lignende så de kan pynte håret til hverandre før de legger seg og skravler til langt på natt.

 

-Makeover bursdag

Sminke og hårstyling produkter. Et par store speil og stoler, så kan de gi hverandre makeover før de spiser noe mat og potetgull

- Bakebursdag

Handle inn det som trengs til for eksempel muffins, la de bake og pynte egne muffins

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 12.27, solmåneogstjerner skrev:

Utebursdag i skog eller park! Med pølser på grill, evt wienerpølser du lager klart hjemme. Et par langpannekaker og litt godteri. Ta med pledd eller sitteunderlag. Kanskje fem ballonger som du henger opp i et tre... 

Men må jo ha mulighet til å gå inn hvis det er veldig dårlig vær da. 

Ellers går det an å være hjemme med omtrent samme servering. Det trenger ikke å bli så dyrt. Synes mange gjør veldig mye ut av det, overdriver med pynt og pengebruk. 

Hvorfor akkurat 5 ballonger?

Anonymkode: e5596...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor akkurat 5 ballonger?

Anonymkode: e5596...b85

Haha. Bare at man ikke trenger så mye pynt 😉 

Enkelt og billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på den alderen (for 14-15 år siden) hadde vi feiring her hjemme med pølser, brus og kake i langpanne. Vi pleide å ha fiskedam der du kunne fiske frem et godtepose, men det er ikke nødvendig. Bare en morsom aktivitet. For min del syns jeg det er en helt ålreit bursdag. Blås opp noen ballonger som pynt. Billig og bra

Anonymkode: e8ea4...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Da jeg var på den alderen (for 14-15 år siden) hadde vi feiring her hjemme med pølser, brus og kake i langpanne. Vi pleide å ha fiskedam der du kunne fiske frem et godtepose, men det er ikke nødvendig. Bare en morsom aktivitet. For min del syns jeg det er en helt ålreit bursdag. Blås opp noen ballonger som pynt. Billig og bra

Anonymkode: e8ea4...74f

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/21/2018 at 12:40 PM, Ellatin said:

 

-Overnattings bursdag.

Masse madrasser på gulvet, godteri, brus og kakao. Litt div hårpynt eller lignende så de kan pynte håret til hverandre før de legger seg og skravler til langt på natt.

 

 

Da jeg var 11 pleide jeg kaste opp om natten jeg spiste mye godterier og brus. Om det skal være overnatting ville jeg anbefalt noe ordentlig kveldsmat ihvertfall, ikke mye kaker osv

Anonymkode: 551be...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...