Gå til innhold

Jeg er aldri bra nok..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to super travle dager.. Han har mast om at jeg må begynne å trene, så Jeg har akkurat begynt med det, og i tillegg denne uken så forbereder jeg barneselskap for vår yngste datter som er i dag.. Han har ikke hjulpet til med en dritt.. Han bare sitter der og ser på telefonen sin. I går ba jeg han om å flytte de nyvaskede klærne i vaskemaskina til tørketrommelen, slik at jeg kunne vaske han og hans sønns treningsklær i dag.. Ikke gjort det heller.. Men nok om det..

Da vi skulle legge oss, var jeg skutt.. Han så for seg noe helt annet enn å sove, men da jeg gjespet ett digert gjesp i ansiktet hans da han prøvde å kysse meg, jeg prøvde virkelig å la være,  ble han fornærmet og sur fordi jeg hadde «avvist» han…  Og er fortsatt sur i dag..

Men det er jo ingenting jeg gjør som er rett.. Maser jeg på han om å hjelpe til, så blir det dårlig stemning av det.. Er jeg trøtt og sliten og gjør alt selv, så er jo det også feil..

Hva gjør jeg?? Det blir jo umulig for meg.. og jeg er ikke supermann…

Anonymkode: d9eba...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Streik på hjemmebane. Klager han, så kan du si at du gjør like mye som han - absolutt ingenting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EvaLena said:

Streik på hjemmebane. Klager han, så kan du si at du gjør like mye som han - absolutt ingenting.

Det har jeg prøvd. Det hjalp ikke. Ble bare jævlig mye mer å ta igjen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gravity skrev:

Det har jeg prøvd. Det hjalp ikke. Ble bare jævlig mye mer å ta igjen etterpå. 

Da hadde jeg flyttet for meg selv, så kan han sulle rundt i sin egen verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du som ikke er bra nok, det er han som ikke er omtenksom og hjelpsom nok! For en egoist!

Anonymkode: 71fa1...499

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt to super travle dager.. Han har mast om at jeg må begynne å trene, så Jeg har akkurat begynt med det, og i tillegg denne uken så forbereder jeg barneselskap for vår yngste datter som er i dag.. Han har ikke hjulpet til med en dritt.. Han bare sitter der og ser på telefonen sin. I går ba jeg han om å flytte de nyvaskede klærne i vaskemaskina til tørketrommelen, slik at jeg kunne vaske han og hans sønns treningsklær i dag.. Ikke gjort det heller.. Men nok om det..

Da vi skulle legge oss, var jeg skutt.. Han så for seg noe helt annet enn å sove, men da jeg gjespet ett digert gjesp i ansiktet hans da han prøvde å kysse meg, jeg prøvde virkelig å la være,  ble han fornærmet og sur fordi jeg hadde «avvist» han…  Og er fortsatt sur i dag..

Men det er jo ingenting jeg gjør som er rett.. Maser jeg på han om å hjelpe til, så blir det dårlig stemning av det.. Er jeg trøtt og sliten og gjør alt selv, så er jo det også feil..

Hva gjør jeg?? Det blir jo umulig for meg.. og jeg er ikke supermann…

Anonymkode: d9eba...d13

Jeg hadde bedt han oppføre seg om en voksent menneske og ikke som en furten drittunge. Du tar ansvar for deg og det du må gjøre. Han kan vaske sine egne klær og rydde sitt eget rot. 

Sett foten ned og gi deg selv litt selvrespekt. 

Hadde sagt klart i fra at jeg verken er hushjelp eller en sexdokke han kan forvente står på pinne mens han selv sitter på ræven og ikke gjør en dritt og han at alt skal være på stell.

Sett opp en kalender med hva som skjer i løper av uken, hvilke oppgaver som trengs og ikke minst en regel om at klarer man å rote, så klarer en å rydde. Dette skal inkludere ungene. Alle skal lære seg å ta ansvar for felles hjem.

Mannen skal på lik linje ta sin del og ungene skal ta sin del. Ungene skal få konsekvenser om ting ikke gjøres som at en tar bort goder sånn som i det virkelige liv. Ting faller ikke i fanget deres om de ikke gjør noe for det.

Mannen får et ultimatum. Enten skjerper han seg og oppfører seg som en mann ellers så kan han like godt være singel og leve i sin egen møkk alene.

Du trenger ingen mann for å være lykkelig! Men det er jo selvsagt ønskelig at man kan være sammen med en mann og VÆRE lykkelig. Men om man ikke er lykkelig, føler seg verdsatt, respekter og elsket, hva er poenget med å være sammen med personen?

edit: mobil som lever sitt eget liv :P 

Endret av GoldenLioness
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært der... Det eneste som hjalp var skilsmisse! Det finnes faktisk voksne mannfolk der ute som skjønner at en kvinne med overskudd er gøyere i senga! Og at overskuddet kommer av samarbeid også i hjemmet!!

Anonymkode: d6f0f...dd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva er det som gjer at han ikkje hjelpe til da? kjenne eg blir provosert.

Anonymkode: 4effd...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kva er det som gjer at han ikkje hjelpe til da? kjenne eg blir provosert.

Anonymkode: 4effd...b60

Han får alt til å virke så mye viktigere.. som å sitte lenge på do å surfe på nett, betale regninger midt i leggetiden, kvalitetstid med barna(denne er jo fornuftig, men hadde han hjulpet til så kunne vi hatt det sammen istedet) osv.. han finner alltid en unnskyldning! 

Greit nok at han ikke gidder.. selv om det er irriterende. Men da får han ikke klage på sliten dame ved leggetid heller

Anonymkode: d9eba...d13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært der... Det eneste som hjalp var skilsmisse! Det finnes faktisk voksne mannfolk der ute som skjønner at en kvinne med overskudd er gøyere i senga! Og at overskuddet kommer av samarbeid også i hjemmet!!

Anonymkode: d6f0f...dd2

Ååh, kunne tenkt meg å vise han denne

Anonymkode: d9eba...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det slutt med den ungen du er sammen med og får deg litt selvrespekt. 

Anonymkode: 115af...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ååh, kunne tenkt meg å vise han denne

Anonymkode: d9eba...d13

Nei! Gjør det slutt i stedet for å eskalere krangelen.

Anonymkode: 115af...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

For en idiot. Løsningen er jo like enkel som den er vanskelig, han må legge fra seg telefonen og bryte denne sirkelen av teknologibruk som tydeligvis ødelegger hele familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...