AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Del Skrevet 21. mars 2018 Hva er egentlig forskjellen? De høres ut som noen snålinger begge artene. Men jeg dømmer ikke er bare nysgjerrig. Anonymkode: c065a...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Del Skrevet 21. mars 2018 Hermafroditt er ikke noe man velger, men å opperere kroppen sin (shemale) er frivillig) Anonymkode: 46f1a...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Del Skrevet 21. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hermafroditt er ikke noe man velger, men å opperere kroppen sin (shemale) er frivillig) Anonymkode: 46f1a...6c6 Ok takk for svar. Da skjønner jeg mere av det. Anonymkode: c065a...7f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #4 Del Skrevet 21. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er egentlig forskjellen? De høres ut som noen snålinger begge artene. Men jeg dømmer ikke er bare nysgjerrig. Anonymkode: c065a...7f4 Du dømmer jo om du sier de er "snåle." Anonymkode: 0ed88...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 21. mars 2018 #5 Del Skrevet 21. mars 2018 Arter? I dette tilfelle kunne du enten ha googlet eller formulert deg mer respektfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. mars 2018 #6 Del Skrevet 21. mars 2018 Hemafroditter er intersex. De er født med både mannlige og kvinnelige kjønnsorganer. Shemales er en benevnelse på en viss type trans-kvinner som har opperert seg og ofte tatt hormonbehandling slik at de ser ut som kvinner, men fremdeles har penis. Hvis de opererer bort penis og pung kan de ikke lenger kalles Shemale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå