AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #1 Skrevet 21. mars 2018 Hei. Jeg har et spørsmål. Jeg har vanligvis regelmessig mens med store blødninger de første 2-3 dagene og deretter mindre de siste 2-3 dagene. Mensen kommer og går når den skal med 2-3 dager "å gå på". Denne gangen fikk jeg mensen unormalt tidlig (ca. en uke før tiden), og mensen har vært svært rar. Våknet opp dagen etter en bytur hvor jeg hadde mye blod i trusa og konkluderte derfor med at det var mens. Hadde tatt en paracet før jeg la meg for fyllesyke så merket ikke noe til smerter. De neste dagene var det nesten ingen mens og ingen smerter men tampongen var noe blod på samt noe brune, illeluktende, mikroskopiske "klatter" som jeg ikke aner om jeg pleier å ha eller ikke fordi jeg vanligvis blør så mye at jeg ikke ser de.. Dette er kanskje ikke grunn til bekymring alene, men for rundt to uker siden var det plutselig mye blod i doskålen etter dobesøk (da hadde jeg gått skikkelig på do, altså ikke bare tisset..). Har ikke kommet noe mer blod siden det.. Noen som vet hva dette kan være? Har ikke hatt sex på 3 mnd så sannsynligheten for at jeg er gravid er lik null. Anonymkode: ee0cf...253
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #2 Skrevet 21. mars 2018 Bruker du prevensjon av noe slag? (Utenom kondom) Anonymkode: 80d71...d13
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #3 Skrevet 21. mars 2018 Om du er bekymret bør du gå til legen. Kommer det blod fra anus (også)? Hvor gammel er du? Bruker du p-piller eller annen prevensjon? Anonymkode: 53cac...700
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå