AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 https://imgur.com/IL1GacR er jeg det? Anonymkode: 58603...4df 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 1 minutt siden, puttee skrev: Vil ikke si det, nei. Ok. Fikk en kommentar av noen i klassen at jeg var det. Er 16 år Anonymkode: 58603...4df
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Fikk en kommentar av noen i klassen at jeg var det. Er 16 år Anonymkode: 58603...4df Slike kommentarer, uansett om de er sanne eller ikke (noe de ikke er for deg), er totalt unødvendig og ikke noe du skal ta til deg. Når noen kommenterer utseende ditt på denne måten så kan du spørre hva de ønsker å oppnå med slike kommentarer og be de holde kjeft. Anonymkode: 071ee...cf0 4
Gjest puttee Skrevet 20. mars 2018 #5 Skrevet 20. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Fikk en kommentar av noen i klassen at jeg var det. Er 16 år Anonymkode: 58603...4df Den personen kan ta seg en bolle. Folk får seg til å si de utroligste ting. Du har helt normale bein
Gjest GoldenLioness Skrevet 20. mars 2018 #6 Skrevet 20. mars 2018 Svar med: Har du hjernen til en ku? For det første: om du visste hva kalvbein var så hadde du ikke sagt at jeg har det. For det andre: om jeg hadde vært kalvbeint, så er det faktisk frekt å påpeke da det blir oppfattet som du rakker ned på meg. Hadde du likt om noen påpekte noe som kunne blitt oppfattet som negativt med ditt utseende eller kropp? Det er lov å tenke før du åpner kjeften. Å kommentere andres utseende og kropp på den måten er ikke ok.
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 20. mars 2018 #7 Skrevet 20. mars 2018 Du har helt normale, fine flotte bein. Høres ut som en person som er noe misunnelig og skal få deg til å bli usikker.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Skrevet 20. mars 2018 Fikk selv høre at jeg hadde dobbelhake og ørnenese i ungdomstiden. Det er så utrolig unødvendig med slike kommentarer, jeg husker det såret meg og jeg var lenge veldig oppmerksom på dette selv. Folk må seriøst begynne å tenke over hva de sier, og gi faen i å kommentere andres utseende i negativ/nedlatende retning. For all del ikke heng deg opp i slike kommentarer, sett heller vedkommende på plass med å si at sånt ikke er greit! Anonymkode: a4abb...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #9 Skrevet 20. mars 2018 Takk for alle svar. Han er den mest populære gutten på hele skolen så jeg tørr ikke å si imot han siden jeg ikke er så populær. Anonymkode: 58603...4df
Gjest GoldenLioness Skrevet 21. mars 2018 #10 Skrevet 21. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for alle svar. Han er den mest populære gutten på hele skolen så jeg tørr ikke å si imot han siden jeg ikke er så populær. Anonymkode: 58603...4df De mest populære på skolen er ikke noe magiske vesener. Jeg vet det er mye kjipt når du er 16, been there, done that! Men han kommer til å bli en helt vanlig fyr som ikke skiller seg ut i mengden i det lange løp. At en gutt i det hele tatt sier sånt til en jente viser at han er en dust og absolutt ikke er noe å samle på. Ekte gutter behandler dame med respekt. Ikke la NOEN behandle deg dårlig eller snakke nedsettende til deg og om de gjør det så ikke la dem påvirke deg eller få dem ut av livet ditt. Og folk som slenger ut nedsettende kommentarer om andre er usikre mennesker som føler at de må heve seg selv ved å rakke ned på andre. Det er bare trist og patetisk. Hev hodet og ikke la han påvirke deg. Og skulle han si noe nedsettende til deg igjen så prøv å finne mot til å stå opp for deg selv. Vet du hva? Jeg synes det er trist å se at du rakker ned på meg for å kompensere for hvor usikker du er på deg selv. Du er kanskje populær og kul, men ærlig talt kan jeg ikke forstå det for du er usympatisk, høy på deg selv og måten du er på finnes ikke attraktivt.
Gjest puttee Skrevet 21. mars 2018 #11 Skrevet 21. mars 2018 12 minutter siden, GoldenLioness skrev: De mest populære på skolen er ikke noe magiske vesener. Jeg vet det er mye kjipt når du er 16, been there, done that! Men han kommer til å bli en helt vanlig fyr som ikke skiller seg ut i mengden i det lange løp. At en gutt i det hele tatt sier sånt til en jente viser at han er en dust og absolutt ikke er noe å samle på. Ekte gutter behandler dame med respekt. Ikke la NOEN behandle deg dårlig eller snakke nedsettende til deg og om de gjør det så ikke la dem påvirke deg eller få dem ut av livet ditt. Og folk som slenger ut nedsettende kommentarer om andre er usikre mennesker som føler at de må heve seg selv ved å rakke ned på andre. Det er bare trist og patetisk. Hev hodet og ikke la han påvirke deg. Og skulle han si noe nedsettende til deg igjen så prøv å finne mot til å stå opp for deg selv. Vet du hva? Jeg synes det er trist å se at du rakker ned på meg for å kompensere for hvor usikker du er på deg selv. Du er kanskje populær og kul, men ærlig talt kan jeg ikke forstå det for du er usympatisk, høy på deg selv og måten du er på finnes ikke attraktivt. Enig! Ta en Noora i Skam
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #12 Skrevet 21. mars 2018 Du er ikke det. Langt i fra. Kanskje den populære gutten egentlig er interessert i deg? Ikke fall i fella for å gjengjelde de følelsene ihvertfall! Det er han langt fra å være verdt. Du ser helt fin og flott ut. Og det spiller heller ingen rolle om en hadde vært. Folk er så stygge mot hverandre noen ganger. Det er best å bare lukke ørene. Anonymkode: 98ce5...6b3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #13 Skrevet 21. mars 2018 Nei . Drit i hva andre sier, de prøver å finne svakheter på andre bare fordi de vet at det gjør dem usikre, selvom det ikke er sant, bare for at de selv skal føle seg litt bedre! Teite folk! Drit i dem! Anonymkode: 8b67d...c09
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå