AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #1 Skrevet 20. mars 2018 Er det noen som bruker CPAP maskin her? (Sove maskin) Jeg blir aldri vant til å sove med den. Har helmaske. Anonymkode: df06c...c0d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #2 Skrevet 20. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som bruker CPAP maskin her? (Sove maskin) Jeg blir aldri vant til å sove med den. Har helmaske. Anonymkode: df06c...c0d Mannen min har helmaske, han klarer heller ikke å venne seg til den. Sovner med den og tar den av i løpet av en time eller to i søvne. Anonymkode: a4d27...93b
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Skrevet 20. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mannen min har helmaske, han klarer heller ikke å venne seg til den. Sovner med den og tar den av i løpet av en time eller to i søvne. Anonymkode: a4d27...93b Det gjør han her også. Tar den av i løpet av natten. Anonymkode: 7ae80...a26
Kangarawr Skrevet 20. mars 2018 #4 Skrevet 20. mars 2018 Våknet for litt siden av at jeg hadde røsket av meg maska etter slangen :S TS
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2018 #5 Skrevet 21. mars 2018 Jeg har cpap, med nesemaske. Her er det sjeldent et problem med masken, med mindre jeg er tett i nesen. Skal snart få helmaske tillegg så jeg kan bruke den når jeg er tettAnonymkode: a9dea...5af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå