Gå til innhold

Bo nær trikkeskinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg skal kanskje flytte inn i en leilighet i et bygg hvor trikken går rett utfor. Leiligheten ligger i 5. etasje, men man hører trikken litt. Det jeg merket på visning var at man kunne kjenne en svak vibrering når den passerte. Er dette noen man venner seg til? Jeg kan være litt følsom for støy, men irriterer meg mest over naboer. Er dog litt redd for at jeg ikke skal venne meg til dette. Noen med erfaringer? 

Anonymkode: 58e32...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikke er lyd så går det nok bra. Vibrering blir du nok vandt til. Kanskje lyd også, men lettere å irritere seg over lyd :P 
Jeg bor rett ved E6 og byens mest trafikkerte vei. Null støydemper og har ikke hørt om at det skal bygges heller. Jeg kan fly i taket av sinne når naboer står å skravler utenfor stuevinduet. Sirener og biler, bryr meg ikke. I starten ble jeg små irritert men det gikk over. Men naboer, det blir jeg fortsatt irritert over :P 

Anonymkode: d3ada...294

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er i nyere tid, men vet at folk har blitt overrasket over hvor plagsomt det har vært med trikk i gata utenfor blokka for en del år tilbake.

Anonymkode: 48fcd...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde 5 meter unna toglinja i en kjellerleilighet. Til slutt ble jeg så vandt til det at jeg nesten ikke fikk sove om det var stopp på linja 😂

Anonymkode: 34290...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere bodde jeg rett ved togskinnene, og jeg husker at jeg hørte toget når det gikk forbi. Kan ikke huske at det plaget meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor rett ved trikkeskinnene, med en trikk som går hvert 7. minutt, begge veier. Jeg lar meg også fort irritere av folk som prater, lager lyder etc, men registrerer ikke trikken lenger. Så for min del har det gått helt fint:)

Anonymkode: df31c...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...