Gå til innhold

Det morsomste med hele Listhaug-saken..


Gjest Optimo

Anbefalte innlegg

Gjest Optimo

... er å lese alt pisset fra den butthurte FrP-klanen her inne.

"Knebling av ytringsfriheten"

"Judas Gahr Støre" 

Takk for underholdningen! Dere er best! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og det aller mest ironiske er at da jeg laget et innlegg som virkelig satte dette på spissen, og brukte litt mild Listhaugretorikk, så ble den samme klanen dødsfornærmet og raporterte så hardt at tråden ble moderert og hovedinnlegget vingeklippet såpass at selve poenget gikk i dass. :skratte: Det er virkelig et bevis i seg selv på hvor feil den dama var som justisminister og hvordan FrPs sanne ansikt er. 

Anonymkode: acd4b...2a1

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også ganske artig å se hvor dårlige vinnere mange fra den såkalt gode siden er. De senker seg til et nivå som får Listhaug til å fremstå vennlig og varm.

Jeg er drittlei av dette sirkuset nå. Enda godt at Høyre har fornuftige politikere og velgere.  :rolleyes:

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok alle utenom Listhaug er fornøyd.

Ingen partier sa de ønsket å felle regjeringen. Opposisjonen og KrF ønsket kun å fjerne Listhaug. Det fikk de til. 

Høyre ble kvitt Listhaug. Pinlig for Erna Solberg at hun ikke klarte å gjøre jobben selv, men hun er nok glad for å få fortsette å være statsminister og det uten klovnen som ikke respekterte henne. 

FrP får fortsette i regjering og slapp å ha Listhaug som bare saboterte regjeringen.  Listhaug er ikke engang nestleder i partiet, men oppførte seg som om hun var partileder. 

Disiplene til Listhaug dyrker jo Listhaug uansett hva hun gjør så de er selvsagt også fornøyd med at Listhaug gikk av. 

 

Anonymkode: b4473...53e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dere på venstresiden er aldri latterlige?

Anonymkode: 78fdb...5c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støre er en vits. AP bør kvitte seg med han, og det tror jeg alle mener uansett hva de stemmer. Han kan aldri bli statsminister ved valg. Han er helt avhengig av drama.

Anonymkode: 6511f...bd3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele saken er skremmende. Det er skremmende hvor mange som mener sterkt uten å ha satt seg inn i saken. Det er skremmende hvor mange som gjentar de samme feilaktige argumentene selv om de beviselig er feil og det blir påvist mange ganger. Det er for mange som har bestemt seg på forhånd og tviholder på sin sannhet uansett hva de hører. Det er for mange som tar utgangspunkt i at politikerne til partiet de sympatiserer med ikke gjør feil. Og det er for mange som tolker politikerne til andre partier på en verst mulig måte. Det er for mange som ikke er kompetente til å ha en rasjonell og saklig mening.

Det er nesten så det kunne være fristende å fjerne allmenn stemmerett og innføre det opplyste enevelde.

Anonymkode: 299d2...55d

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er morsomt, alt er bare tragisk for vår nasjon.

Anonymkode: c92b6...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingenting er morsomt, alt er bare tragisk for vår nasjon.

Anonymkode: c92b6...e5c

Nei det er ikke tragisk for vår nasjon, det som var tragisk for vår nasjon er det som skjedde 9.april 1940

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Severus skrev:

Nei det er ikke tragisk for vår nasjon, det som var tragisk for vår nasjon er det som skjedde 9.april 1940

Nå er vell 22.7.11 også tragisk da. Men jeg snakker ikke om fortiden, men nå tiden og fremtiden.

Anonymkode: c92b6...e5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes hele saken er skremmende. Det er skremmende hvor mange som mener sterkt uten å ha satt seg inn i saken. Det er skremmende hvor mange som gjentar de samme feilaktige argumentene selv om de beviselig er feil og det blir påvist mange ganger. Det er for mange som har bestemt seg på forhånd og tviholder på sin sannhet uansett hva de hører. Det er for mange som tar utgangspunkt i at politikerne til partiet de sympatiserer med ikke gjør feil. Og det er for mange som tolker politikerne til andre partier på en verst mulig måte. Det er for mange som ikke er kompetente til å ha en rasjonell og saklig mening.

Det er nesten så det kunne være fristende å fjerne allmenn stemmerett og innføre det opplyste enevelde.

Anonymkode: 299d2...55d

Haha, jeg er hjertens enig! Dette er det første fornuftige i politikksammenheng jeg har lest eller hørt på lang tid.

Anonymkode: 95552...487

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vell 22.7.11 også tragisk da. Men jeg snakker ikke om fortiden, men nå tiden og fremtiden.

Anonymkode: c92b6...e5c

Dere er så blinde dere Listhaug folk, Arbeiderpartiet sendte ut like mange ulovlige innvandrere når de satt i regjering. Det krever et flertall i stortinget for å få igjennom saker, så dere trenger ikke å bekymre dere for Rødt sin våte drøm om at alle skal få familiegjenforening. Du må ikke bare ha stemmene til regjeringen for å få igjennom saker, du må også ha stemmene til opposisjonen.

Endret av Severus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep, innlegg med nedsettende innhold og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konstruktivt startinnlegg. Er dette den tolerante venstresiden som ønsker et godt debattklima?

Anonymkode: 97412...67a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Severus skrev:

Du nevner liberalisering, men FRP kaller seg jo liberalister.

OK, la meg se om jeg har forstått det riktig. Du mener Frp er for en liberal innvandringspolitikk, fordi ''de kaller seg liberalister''?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare sier at de selv kaller seg liberalister. Men du tror jo forstatt på løgnen deres om at AP vil ødelegge landet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke å tilhøre venstresiden for å være for at Listhaug måtte gå. Jeg hadde sansen for Listhaug, men samtidig liker jeg ekstremt dårlig å bli feilinformert. NEI AP er ikke for terrorister, det de ønsker er at domstolen skal være dem som fratar noen det norske statsborgerskapet. Og alt maset om at Ap vil frata Listhaug hennes frihet til å ytre seg, hallo hun ytrer seg jo hele tiden, uten å bli kastet i fengsel, uten å bli torturert! Men å ha en justisminister som igjen og igjen spiller på det mest primitive i oss mennesker, vil i hvert fall ikke jeg ha, selv om jeg tilhører den såkalte høyresiden. Ps, selv om hun ikke lenger er justisminister, så kommer hun til å ytre seg MYE mens hun er på Stortinget, bare vent og se! Og slik var det liksom med den fratatte ytringsfriheten ;) .

Anonymkode: 1e462...057

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...