Gå til innhold

Aromantisk/aseksuell, eller bare skadet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det kommer til å endre noe dersom jeg vet hva jeg er, men det ville vært interessant å sett om det finnes andre der ute med samme leveregel/problem (?)

Jeg kan finne menn (og enkelte kvinner) svært attraktive. Jeg kan til en viss grad oppnå seksuelle følelser for personen, men kun fram til jeg får vite navnet på han, og det gir seg helt når jeg blir kjent med vedkommende.

Jeg kan onanere og få nytelse av det, men har ingen fantasier hvor jeg selv, eller noen jeg har møtt er inkludert. Det føles feil. Jeg er 26 år, hatt sex en gang, men jeg var full, det var veldig lenge siden, og det var bare noe jeg "gikk med på". (Ung og usikker)

Jeg har møtt mange flotte menn, men uansett hvor betatt jeg er av personen, føles det feil å involvere seg seksuelt med han. Om jeg skulle ligget med noen nå, måtte det ha vært en fremmed. Ikke utvekslet navn, og aller helst skulle han hatt bind foran øynene...
Det virker jo bare sykt, jeg ser jo det selv. Men jeg kan da vel ikke være alene med dette?

Anonymkode: 4b642...1dd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at jeg er noen ekspert på området, men det kan være noe så enkelt som at det er en fetish å ha sex med fremmede, og at du utover det er aseksuell i mild grad. Jeg kan kjenne meg igjen i en liten del av det. Når jeg var singel tente jeg veldig på alle nye partnere, før det dabbet av etter noen få ganger, da hadde jeg null sexlyst. Han jeg er med nå er den mest tiltrekkende mannen jeg har vært nær, og sexen er veldig bra, men jeg sliter en del med sexlysten da han ikke er noe "nytt og spennende jeg ikke vet hvordan jeg skal forholde meg til" lenger.

Anonymkode: 76216...078

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde noen år i 20-årene der sex ikke var i tankene mine.

20 år senere onanerer jeg hver dag og har masse sex.

Så ting kan endre seg.... 

Det kan hende du trenger en skikkelig forelskelse og at forelskelser henger høyt hos deg?

Anonymkode: a530e...3a3

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat lik. Kan syns menn/kvinner er tiltrekkende helt til jeg blir kjent med dem. Onanerer men driver ikke med "self-insert" eller fantaserer om meg selv som deltaker i fantasien. Jeg har valgt å kalle meg selv aseksuell siden jeg kommer ikke til å pule en fremmed (går mot mine verdier osv), og har uansett såpass lav sexdrift. 

Anonymkode: 7e5cb...cfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...