Gå til innhold

Har tatt angrepille - men har helt hetta

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk helt krise om jeg er det.

Hørt om abort?

Anonymkode: f1650...817

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aborter ikke så ille mange skal ha det til heller. Masse overdrivelser ute å går.

Anonymkode: 8dbcb...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Abort*

Anonymkode: 8dbcb...df3

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo ikke akkurat snakke med foreldrene mine om det heller.. føler at alt det her blir så stress og dritt som jeg må håndtere selv. Fader å dum jeg var, kommer til å leve i sølibat frem til jeg er pensjonist jeg nå

Anonymkode: d5c27...4fe

Hehe, akkurat den siste setningen måtte jeg le litt av 😀 du har jo vært kjempeflink! Som tok tak i det med en gang og skaffet deg angrepiller. Vi er mange som gjort dumme ting i fylla, men det går heldigvis som oftest bra. Pillene har helt sikkert fungert. Men får du ikke menstruasjon innen et par uker så tar du en graviditetstest. Og så skaffer du deg prevensjon sånn at du ikke havner på ny igjen i sånt her. Snakk med legen din. Og pust med magen, dette går bra ☺️

Anonymkode: 48d61...57d

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom det ut av skjeden? Uansett så er du jo ikke gravid!! Dette med 78 kilo er tull.

Anonymkode: 5f16d...2e8

Ja det gjorde den, kan det være sæd? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, akkurat den siste setningen måtte jeg le litt av 😀 du har jo vært kjempeflink! Som tok tak i det med en gang og skaffet deg angrepiller. Vi er mange som gjort dumme ting i fylla, men det går heldigvis som oftest bra. Pillene har helt sikkert fungert. Men får du ikke menstruasjon innen et par uker så tar du en graviditetstest. Og så skaffer du deg prevensjon sånn at du ikke havner på ny igjen i sånt her. Snakk med legen din. Og pust med magen, dette går bra ☺️

Anonymkode: 48d61...57d

Tusen takk for svar. Jeg tenker at jeg drar til helsesøster for å sjekke meg for eventuelle kjønnssykdommer også, så slipper jeg å være i tvil. Skal bestille time hos legen så jeg kan få meg p-piller igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig så har det gått bra. Du tok angrepillen veldig kjapt og da funker den best. Hormonene i angrepillen gjør at du får noen bivirkninger, så om du føler deg litt rar nå så er det helt normalt.

Pust med magen, og når du får mensen om en uke kan du utelukke at du er gravid. Så er det en enkel test om 3 uker for kjønnssykdommer. De aller fleste har ikke det (desverre har jeg hatt ubeskyttet sex flere ganger på fylla da jeg går på p-piller. Har testet hver gang, men har aldri fått noe). Spesielt hvis gutten du lå med er ung og uerfaren - da minsker jo sjansen for kjønnssykdom.

Anonymkode: 86297...844

AnonymBruker
Skrevet

Angrepillen funker ikke om du har akkuratt hart eggløsning - den skal stoppe kroppen fra å slippe egg.  Lykke til!

Anonymkode: cec2b...968

AnonymBruker
Skrevet

«Midt i utfloden»! 😂 Dagens!!

Anonymkode: f368d...914

Skrevet
På 20.3.2018 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Hørt om abort?

Anonymkode: f1650...817

det er vel ikke så rart om noen synes det er krise i seg selv, da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...