AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Del Skrevet 19. mars 2018 De vil bli De vil bli når din tid er forbi Du tenker hva så har det noe å si Spiller det en rolle så lenge jeg er fri Om det var deg hva ville du si? Da var det plutselig du som ikke kunne være fri Tenk deg om Du hadde hatt mye å si De vil bli Når din tid er forbi Anonymkode: c59cb...72a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
satttaan Skrevet 19. mars 2018 #2 Del Skrevet 19. mars 2018 Satans fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #3 Del Skrevet 20. mars 2018 Elendig Anonymkode: a3cd7...593 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #4 Del Skrevet 20. mars 2018 Ikke så bra Anonymkode: 4c673...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #5 Del Skrevet 20. mars 2018 Nei Anonymkode: f2ce9...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 20. mars 2018 #6 Del Skrevet 20. mars 2018 Likte det, jeg. Tenker det sier mye om deg. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mars 2018 #7 Del Skrevet 20. mars 2018 Likte det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2018 #8 Del Skrevet 20. mars 2018 Det høres rett og slett ut som en temmelig banal sangtekst, verken mer eller mindre. Hva vil du egentlig si med dette diktet? For meg ser det nemlig mest ut som en samling ord som rimer her og der, men uten motiv eller forståelig budskap. Jeg vet jeg er hard mot deg nå, men akkurat som Sylvi Listhaug vil jeg hevde min rett til å ytre akkurat hva jeg vil... Anonymkode: 9219f...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #9 Del Skrevet 4. april 2018 Det metriske aspektet er ikke så godt ivaretatt, slik at verseføttene halter en del, og flyten forsvinner. Kombinert med den litt barnslige formen og litt enkle rimstrukturen, fremstår det ikke godt som et dikt. Imidlertid er det jeg tror du ønsker å formidle ikke så dårlig, men den tekniske konstruksjonen av diktet holder ikke. Meningsbærende strukturer kollapser litt i delvise selvmotsigelser. Det virker ikke som om du har brukt særlig lang tid på dette. Anonymkode: 33ded...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #10 Del Skrevet 4. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det metriske aspektet er ikke så godt ivaretatt, slik at verseføttene halter en del, og flyten forsvinner. Kombinert med den litt barnslige formen og litt enkle rimstrukturen, fremstår det ikke godt som et dikt. Imidlertid er det jeg tror du ønsker å formidle ikke så dårlig, men den tekniske konstruksjonen av diktet holder ikke. Meningsbærende strukturer kollapser litt i delvise selvmotsigelser. Det virker ikke som om du har brukt særlig lang tid på dette. Anonymkode: 33ded...a2b ikke hør på dette vissvasset!!!!!!!!!! Det var veldig fint!!! Anonymkode: d6ab7...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 4. april 2018 #11 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke akkurat Tor Ulven, men hvis mening er å skrive rim har du jo lykkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 4. april 2018 #12 Del Skrevet 4. april 2018 Jeg liker det veldig godt. Viktig budskap, uten at det tres ned over hodene på folk. Rett frem og lett å lese, noe som favner manger. Jeg ville jobbet litt med slutten, for å gjøre den sterkere. Egentlig synes jeg at "Da var det plutselig du som ikke kunne være fri" er en flott måte å slutte diktet på, men jeg har ikke tenkt på hvordan du skal få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2018 #13 Del Skrevet 7. april 2018 Bra, hvis du går på barneskolen. Anonymkode: 245ab...e17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå