Gå til innhold

G-string

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og bruker G-streng. Bruker ofte trange jeans/ treningstights og får finere rumpe når jeg bruker det synes jeg.😊

Anonymkode: 7257f...d8e

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 og bruker G-streng. Bruker ofte trange jeans/ treningstights og får finere rumpe når jeg bruker det synes jeg.😊

Anonymkode: 7257f...d8e

Deilig. Fortsett å bruke G-streng. Den er så fin på rumpa! 

Anonymkode: 20c65...57d

Gjest Inverness
Skrevet

Jeg hater g-streng. Jo større truse jo bedre.  De verste er g-streng av sånt blondemateriale de skjærer i huden :idea:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en pause fra g-streng etter fødslene. Brukte da hipsters. Nå er buksene mine så trange at det er finest med g-streng og de er heller ikke ubehagelige. Er en str s i bukser, og bruker det samme i g-streng og da ser du ikke så mye til trusa selv om buksene er lave på livet.

Anonymkode: 001ec...b5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt det hver dag i hverfall 10 år. Jeg takler ikke hipster eller truser som dekker halve rumpeballene! 

Anonymkode: 7b6a5...4c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ubehagelig og uhygienisk 😊

Anonymkode: 7cd50...e9d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt det hver dag i hverfall 10 år. Jeg takler ikke hipster eller truser som dekker halve rumpeballene! 

Anonymkode: 7b6a5...4c4

Så herlig. Det er så sexy og så fint når stringen er i rumpa og man kan se begge rumpeballene. Godt å høre at det fortsatt er mange som går med string :)

Anonymkode: 20c65...57d

AnonymBruker
Skrevet

JA til string!! Det er så sexy!! Gjerne under en tights..

Anonymkode: c3750...e0a

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei, det bruker jeg ikke. Ønsker ikke å dra tarmbakteriene mine opp i urinrøret og vagina, og det er også utrolig ukomfortabelt. Holder underlivet friskt med skikkelige truser :) 

Anonymkode: 51279...b57

• Liker 4
Gjest margrit
Skrevet
23 timer siden, Atheena skrev:

Jeg har sett det mye. 

Samme her. Sømmene synes igjennom uansett rett størrelse eller ei.

AnonymBruker
Skrevet

Antall jenter/kvinner som sliter med Vestibulitt økte da string-truser ble populære.

Det værste jeg ser er voksne damer som går i "gjennomsiktige" bukser hvor du ser stringen..... 

Anonymkode: 9ab53...3f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mmmmm....g-string og lukten av bæsj!

Anonymkode: 182ed...b61

• Liker 2
Skrevet

Jeg sover med truse om natten fordi jeg ikke takler å ligge med string, og bruker string om dagen fordi jeg ikke takler å bruke truse som krøller seg inn i rattatan når jeg går.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ubehagelig og uhygienisk. Kan bruke det for en mann om han synes det er sexy men går ikke rundt med det til daglig på jobb liksom. 

Anonymkode: d6310...8ee

AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2018 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Hater det. Vet du hvor ubehagelig det er??????
Ikke rart at mange gutter syntes fitte smaker rart, når så mange går med trusene gnagd oppi skrittet og avler sopp og bakterier.

Anonymkode: c6a71...391

fitte smaker rart ? er det meningen man skal spise fitte 🙊jeg trodde penis skulle inn der,herregud hva har jeg gjort😱de damene jeg har vært med må jo tenke at jeg er helt gal🤢omg omg omg😳😳😳😳

Anonymkode: 17e4c...a0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det verste jeg ser er voksne damer som går i "gjennomsiktige" bukser hvor du ser stringen..... 

Anonymkode: 9ab53...3f5

Verste?? Er jo det beste som finnes...

Anonymkode: c3750...e0a

Skrevet

bruker stringtruse til tights, bukser eller tettsittende skjørt og kjoler hvor trusekanten vises på hipstere, liker ikke at de blir gjennomsiktige og synes rumpa er finere i string. sover i hipster eller kjæresten sine boksere 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg går bare med string. at den av og til graver seg inn foran og bak gjør ikke så mye. har kanskje vist litt for mye string over buksekanten men men

Anonymkode: fc22c...dfb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe ubehag med hygienen grunnet string. Ikke lukter det bæsj av den etter jeg har brukt den hele dagen. Har faktisk luktet på den etter at jeg så tråden her inne over flere dager. Har bukt det nå i over 20 år. Sover ikke med det da. 

Rumpa blir helt klart finest under stramme klesplagg med string ja. Det er jo ikke tvil engang. Dere som ikke bruker string må gjerne tro noe annet altså, men dette er fakta. Nå er vel rumpa det jeg er mest fornøyd med også og da er jeg jo hypp på å la den komme til sin rett i det som er mest flatterende :fnise:

Anonymkode: 46d87...52c

• Liker 3
Gjest Tiger1974
Skrevet

Nydelig, jenter - rumpa blir helt klart finest i string. Rålekkert. Skulle gjerne ha sett dere i stringene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...