AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Har i en tid skrevet med en mann på en dating side. Han er ikke interessert i annet en sex med meg. I utgangspunktet er dette helt feil for meg. Og utseende hans er heller ikke etter hva jeg faller for. Vet ikke hva som gjør at jeg i hele tatt tenker tanken. Blir så frustrert av disse tankene. Anonymkode: e255e...563
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Skjønte ikke problemet. Slutt å skriv med han siden han ikke er det du vil ha. Er det så vanskelig? Anonymkode: bde69...e9a 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Du burde bare slutte å snakke med han. Mye av grunnen til at du i det hele tatt gidder nå, er fordi det er spennende. Finn deg noen andre å snakk med, er flust av folk der ute som passer deg bedre, samtidig som de kan gi deg den samme spenningen. Anonymkode: 0ed63...fb4
GammelSierraFan Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Om du vil ha mer enn bare sex, og han allikevel ikke er din type, så er det vel egentlig ikke noe å lure på? Keep looking. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå