Gå til innhold

Anbefal meg en veske


doria

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst til å kjøpe min første litt dyrere veske, men er så usikker på hvilken. Har et budsjett på ca 3000 kr, så ikke altfor dyr altså. Enste kravene jeg har er at den bør være svart (gjerne med silver hardware) og ha plass til en god del, blant annet PC. 

Kom med deres anbefalinger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje finn du noko innan desse merka? Rebekka Minkoff, Michael Kors, Marc Jacobs, coach, percy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tips fra en veskegal dame som har brukt maaange penger på vesker, og også gjort noen bomkjøp...   

Du skal ha plass til mye, bl.a.PC. så velg en veske som er lett, har god bærereim og som kan bæres crossover.  Velg en som har flere lommer/ rom, veldig kjedelig å lete fem minutter etter lypsyl eller busskort. Hvis du noen ganger skal ha mye i den og andre ganger lite, så ville jeg valgt en baggy variant som blir mer "posete" og ikke virker så stor når det er lite i den. 

Sjekk Finn.no, der kan du gjøre mange gode kjøp. Ikke kjøp Dixie, dårlig kvalitet. 

Håper du finner noe du liker :) 

Anonymkode: 067de...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2018 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Noen tips fra en veskegal dame som har brukt maaange penger på vesker, og også gjort noen bomkjøp...   

Du skal ha plass til mye, bl.a.PC. så velg en veske som er lett, har god bærereim og som kan bæres crossover.  Velg en som har flere lommer/ rom, veldig kjedelig å lete fem minutter etter lypsyl eller busskort. Hvis du noen ganger skal ha mye i den og andre ganger lite, så ville jeg valgt en baggy variant som blir mer "posete" og ikke virker så stor når det er lite i den. 

Sjekk Finn.no, der kan du gjøre mange gode kjøp. Ikke kjøp Dixie, dårlig kvalitet. 

Håper du finner noe du liker :) 

Anonymkode: 067de...c2b

Takk for utfyllende og godt svar. Da er jeg i hvertfall litt klokere på hva jeg skal se etter  :) Takk til dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veske fra Adax som jeg har hatt i mange år. Og den er like fin fortsatt, og synes den er av svært god kvalitet.

Anonymkode: 36c6a...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en veske fra Adax som jeg har hatt i mange år. Og den er like fin fortsatt, og synes den er av svært god kvalitet.

Anonymkode: 36c6a...c32

Enig i at Adax har god kvaliet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Unika skrev:

Enig i at Adax har god kvaliet. 

Og det sier jeg meg også enig i :)  Adax gir valuta for pengene, og har de fleste sesonger noe som faller i smak hos meg. (Kjøper ikke ny hvert år da, men elsker å gå i veskebutikker bare for å kikke også)

Anonymkode: 067de...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pass på at ikke veska er tung. Kjøpte ei kjempetøff veske i god størrelse. Den er for tung.. selv uten noe i... har hengt i boden de siste årene.

Anonymkode: c3c44...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...