AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #1 Skrevet 19. mars 2018 Hei Lurer på dette: Tar forskjellige piller. 2 forskjellige for høyt blodtrykk, D vitamin pille, og pille for allergi. Blodtrykkpillene har jeg i et sånt skrin med piller for hver dag. Men kan jeg ha de andre også i samme, og ta de samtidig? Har hele tiden tenkt at jeg helst må ta de for seg selv med noe tidsintervall, fordi det antagelig ikke er bra å ta de sammen sånn at ting blander seg. Men kanskje det ikke gjør noe? Hadde jo vært enklest å ta alle i samme jafs, hvis det ikke har noe å si. Anonymkode: 41f6a...680
Guidet Kvinne Skrevet 19. mars 2018 #2 Skrevet 19. mars 2018 Jeg ville spurt på apoteket. Enkelte medisiner skal helst ikke tas samtidig, mens andre går det greit med.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #3 Skrevet 19. mars 2018 Det må du spørre lege eller apotek om. Noen medisiner anbefales jo tatt sammen med mat, mens andre anbefales tatt x antall timer før eller etter måltider. Dette må du også ta hensyn til. Anonymkode: 0a296...b2d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Lurer på dette: Tar forskjellige piller. 2 forskjellige for høyt blodtrykk, D vitamin pille, og pille for allergi. Blodtrykkpillene har jeg i et sånt skrin med piller for hver dag. Men kan jeg ha de andre også i samme, og ta de samtidig? Har hele tiden tenkt at jeg helst må ta de for seg selv med noe tidsintervall, fordi det antagelig ikke er bra å ta de sammen sånn at ting blander seg. Men kanskje det ikke gjør noe? Hadde jo vært enklest å ta alle i samme jafs, hvis det ikke har noe å si. Anonymkode: 41f6a...680 Det spør du apoteket om, eller leser på felleskatalogen.no om. Anonymkode: d0531...e8f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #5 Skrevet 19. mars 2018 Tar det samme som deg bortsett fra at jeg tar en pille for høyt blodtrykk.😊 Tar alt i et jafs legen og apotek sier det er greit. Anonymkode: b9c02...6ae
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #6 Skrevet 19. mars 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar det samme som deg bortsett fra at jeg tar en pille for høyt blodtrykk.😊 Tar alt i et jafs legen og apotek sier det er greit. Anonymkode: b9c02...6ae Blodtrykkstabletter og allergitabletter er flere piller med flere ulike sammensetninger. Noen kan taes samtidig andre ikke. Derfor bør ts snakke med sikre kilder nemlig apoteket. Anonymkode: d0531...e8f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #7 Skrevet 19. mars 2018 Ikke spør her, spør på apoteket Anonymkode: d9e7b...1b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå