Gå til innhold

Bruker du den samme trusa i 14 dager?

Fremhevede innlegg

Gjest N-Nøff
Skrevet

Jeg skifter hver dag, selv om jeg dusjer og underlivet og rumpa er renere en de møkkete hendene mine som tar på andres bakterier hver dag. Noe som leder meg inn på et annet spørsmål, hvor ofte skifter du votter og hansker? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:klo: Vasker du underlivet etter hvert dobesøk, altså? Og har ikke det minste utflod, restprodukter e.l.?

Jeg vasker hansker og votter når de er skitne. Siden jeg bruker mine bare til å gå tur i så vasker jeg dem 1-2 ganger per vinter. Jeg vasker til sammenligning skjerfet mitt en gang i uka, for det blir skittent. Votter som er brukt til å lage snømann +++ vaskes ukentlig uavhengig av om de ser ok ut og etter bruk når de ikke ser ok ut. 

Jeg er usikker på om du har forsøkt forstå hvorfor vi vasker ulike typer ting så ofte som vi gjør. Det har selvsagt ikke sammenheng med bakterier i og for seg selv. Enhver barneskoleelev vet at 99% av alle bakterier er livsnødvendige medborgere som vi mennesker meget lite ønsker leve uten å omgi oss med og ha i oss. Det er den siste 1% som finnes blant annet i bærsj (vår og dyrs) som er problemet. Med mindre du stikker hendene i avføring på daglig basis utgjør ikke hendene dine noen fare for deg. De utgjør en velkjent bakterieresurs. 

Anonymkode: 151db...51b

Skrevet

Nei jeg skifter hver dag.

Bruker sjelden votter og hansker.

Skrevet

Ble faktisk litt skuffa over at det ikke handlet om et ekkelt kryp som går med samme trusa i 14 dager jeg :(

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Forundret.. said:

Ble faktisk litt skuffa over at det ikke handlet om et ekkelt kryp som går med samme trusa i 14 dager jeg :(

Værsågod :) Disse gikk rundt og luktet sur glufse i en uke.

Anonymkode: 068d5...272

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Værsågod :) Disse gikk rundt og luktet sur glufse i en uke.

Kan ikke måle seg med det sjokket jeg forberedte meg på å få.

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer med din besatthet av andres hygiene? 

Det finnes noen morsomme hygienetråder her fra før, tror alt er sagt der. :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Forundret.. skrev:

Jeg merker at jeg også egentlig ble litt skuffet 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker alt jeg har i min omkrets, innenfor hundre meter, i klorin hver tredje time.

Sånn, hva vant jeg.

Anonymkode: f8e61...d8b

• Liker 5
Skrevet

Truser - skifter hver dag. 
Votter og luer - vasker de når de blir fysisk skitne. :fnise: Eller, luer kan det hende jeg vasker nå og da faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Forundret.. said:

Kan ikke måle seg med det sjokket jeg forberedte meg på å få.

Jeg ble kvalm når hun snakket om hvor ekkelt det var å gå og gnu glufsa i flere dager gammel størknet utflod men ok.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ble kvalm når hun snakket om hvor ekkelt det var å gå og gnu glufsa i flere dager gammel størknet utflod men ok.

Tenk 14 dager da!

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vasket verken hansker, votter eller luer. Blir (nesten) aldri syk.

Når vi snakker om truser, så bytter jeg 2 ganger til dagen! Tanga om dagrn for å få smud rumpe, og hipster om natta for å ligge mer behagelig.

Anonymkode: 49be7...487

Skrevet

Trusa?! 

Jeg har hatt aldri trusa på meg :)

Trusa i 14 dager....?! Kvinner kan blir så ekelt.... :mynona:

Gjest N-Nøff
Skrevet
18 timer siden, #Hannkatt# skrev:

Trusa?! 

Jeg har hatt aldri trusa på meg :)

Trusa i 14 dager....?! Kvinner kan blir så ekelt.... :mynona:

Hæ?men

Gjest N-Nøff
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker alt jeg har i min omkrets, innenfor hundre meter, i klorin hver tredje time.

Sånn, hva vant jeg.

Anonymkode: f8e61...d8b

Gavekort på klorin? Hørtes dyrt ut 

Gjest N-Nøff
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

:klo: Vasker du underlivet etter hvert dobesøk, altså? Og har ikke det minste utflod, restprodukter e.l.?

Jeg vasker hansker og votter når de er skitne. Siden jeg bruker mine bare til å gå tur i så vasker jeg dem 1-2 ganger per vinter. Jeg vasker til sammenligning skjerfet mitt en gang i uka, for det blir skittent. Votter som er brukt til å lage snømann +++ vaskes ukentlig uavhengig av om de ser ok ut og etter bruk når de ikke ser ok ut. 

Jeg er usikker på om du har forsøkt forstå hvorfor vi vasker ulike typer ting så ofte som vi gjør. Det har selvsagt ikke sammenheng med bakterier i og for seg selv. Enhver barneskoleelev vet at 99% av alle bakterier er livsnødvendige medborgere som vi mennesker meget lite ønsker leve uten å omgi oss med og ha i oss. Det er den siste 1% som finnes blant annet i bærsj (vår og dyrs) som er problemet. Med mindre du stikker hendene i avføring på daglig basis utgjør ikke hendene dine noen fare for deg. De utgjør en velkjent bakterieresurs. 

Anonymkode: 151db...51b

bærsj:skratte:? Ja, apropo barneskole, "bærsj" gjorde meg litt nostalgisk her!

Men uansett. Forstår ikke hva den lange avhandlingen din skulle være godt for? Jeg har skuffet kumøkk og klappa bendelormbefengte katter. Graver i jorda hele sommeren. Er ikke redd for skitt for å si det sånn, lurer bare på om noen bruker den samme trusa i 14 dager. 

Skrevet
4 minutter siden, Neinøff skrev:

Gavekort på klorin? Hørtes dyrt ut 

Billig på europris.

Gjest N-Nøff
Skrevet
19 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Hva skjer med din besatthet av andres hygiene? 

Det finnes noen morsomme hygienetråder her fra før, tror alt er sagt der. :) 

Hva skjer med at du tror jeg har en "besatthet"? Det er et oppfølgingsspørsmål til folk som bruker det samme dusjhåndkleet i 14 dager uten å vaske det. "Jeg er jo ren etter jeg dusja", så sov naken og bruk den samme trusa i 14 dager da, vel? Hvorfor ikke? Du er jo ren. 

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, Forundret.. skrev:

Billig på europris.

Har ikke first price en til 7 kr eller noe? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...