Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe en krølltang fra Lookfantastic, og det jeg lurer på i den forbindelse, er om jeg da må kjøpe adapter også? Kan ikke se at de selger adaptere der, men det er kanskje mulig å få tak i i en el. butikk her i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel bare skifte støpsel? Spenningsnivået er det samme i UK og her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, jeg er helt grønn når det kommer til dette. Er det fordi stikkontakten ser annerledes ut at jeg trenger nytt støpsel? Kan noen hjelpe meg?

Skrevet
Ok, jeg er helt grønn når det kommer til dette. Er det fordi stikkontakten ser annerledes ut at jeg trenger nytt støpsel? Kan noen hjelpe meg?

Jepp, i England har de merkelige støpsler. Der vi har to slike dingser som skal inn i kontakten, har de tre. Derfor må du skifte. Alle de andre landene i Europa følger samme standard som Norge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for hjelpen! Dette er en Babyliss, så jeg kom til å tenke på at jeg kanskje finner den i Norge, så slipper jeg å tenke på sånt stikkontakt styr. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke no problem å få tak i støpsel her i norge! Med engelsk "inngang" på den ene siden, og norsk "utgang" på den andre..

:)

Skrevet

Men hvis du bare har tenkt å bruke den i Norge, er det like greit å skru av det gamle støpselet og sette på et nytt...

Skrevet

jeg kjøpte ei ghd-rettetang derfra, og den hadde engelsk støpsel. men da jeg så litt nærmere etter var det bare å skru av dette, og inni lå et vanlig "norsk" støpsel, så rettetanga var fiks ferdig til bruk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...