AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 hei, hadde legen sett at jeg hadde for mange hvite blodceller visst jeg hadde hatt det? Anonymkode: 278f9...f2d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 blodprøven var helt fin forresten Anonymkode: 278f9...f2d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Hvis det er rekvirert, vil legen se det. Det er vanlig å rekvirere hvite blodceller med differensialtelling, og forhøyede verdier har svært mange årsaker. Hvis prøven din var fin, skal du ikke bekymre deg. Anonymkode: 9696d...523
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #4 Skrevet 19. mars 2018 Har legen mistanke om lymfom? Et symptom på sykdommen kan være økt infeksjonstendens. Tror ikke sykdommen i selv nødvendigvis gir forhøyet leukocyttverdi. Da jeg fikk påvist non-Hodgkins hadde jeg normal leukocyttverdi, men sykdommen var svært utbredt. I tillegg hadde jeg en LD (kan brukes som tumormarkør) på over 2000 og en del andre blodprøvesvar som tydelig viste at noe var galt. Anonymkode: 321c2...a39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå