AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #1 Skrevet 18. mars 2018 Hadde en litt merkelig dag idag. Altså, jeg gikk med litt trange jeans for første gang på åresvis (siste rene bukse) og la merke til mange damer som kastet et blikk i skrittet på meg. Så min påstand er at dere damer er like ille som oss og muligens verre. Det var egentlig litt ubehagelige blikk siden jeg ikke er vandt med det. Blir faktisk ikke å bruke den buksa mer. Men en lurer jo litt, for en ting er tydelig; Disse blikkene er «accidental», altså i det kommer inn i et rom, rundt et hjørne osv osv. Ikke fra damer som er lenge samme sted. Så hva tenker dere om bul i buksa? Størrelse på utstyr? Ser det dumt ut? Den buksa er for trang? Anonymkode: 18693...566
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #2 Skrevet 18. mars 2018 Legger aldri merke til menns buler i buksa, eller buksa dems i det hele tatt. Som oftest så har jeg blikket i den høyden for å unngå øyekontakt, og for å ikke måtte glane helt ned på bakken heller. Legger ikke merke til om det er en manneliv eller kvinneliv eller sykkelsete eller søppelkasse jeg har blikket vent mot, men ofte i den høyden. Om jeg faktisk legger merke til noens bul så tenker jeg det ser dumt ut og at fyren er en klovn som går i så trange bukser. Anonymkode: bf9d5...2b3 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2018 #3 Skrevet 18. mars 2018 Jeg legger merke til det, men ikke med vilje. Jeg stirrer med andre ord ikke på mens buksebul, men blikket trekkes ned dit i et sekund eller to. Det er på samme måte som at jeg automatisk legger merke til veldig fremtredende bryster eller en kameltå. Anonymkode: cbcd7...fe4 6
GammelSierraFan Skrevet 18. mars 2018 #4 Skrevet 18. mars 2018 Her er vel folk forskjellige, sikkert noen kvinner som legger merke til menns buler, mens andre ikke. Med mindre det er noe voldsomme greier (f.eks. en kraftig ereksjon i tynne shorts), legger ikke jeg merke til slikt nå. 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. mars 2018 #6 Skrevet 18. mars 2018 49 minutter siden, Axl skrev: Bul i buksa er vel noe alle har sett før. Virker ikke sånn på enkelte her.
Gravity Skrevet 18. mars 2018 #7 Skrevet 18. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Om jeg faktisk legger merke til noens bul så tenker jeg det ser dumt ut og at fyren er en klovn som går i så trange bukser. 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er på samme måte som at jeg automatisk legger merke til veldig fremtredende bryster eller en kameltå. Ja, enig (dessverre). 2
Gjest Axl Skrevet 18. mars 2018 #8 Skrevet 18. mars 2018 58 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Virker ikke sånn på enkelte her. Tydeligvis ikke
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2018 #9 Skrevet 19. mars 2018 Det ser egentlig bare dumt ut Jeg tenker nok "her er en som vil vise frem hva han har" og sånne menn er ikke min stil. Jeg har en onkel som liker å vise seg på den måten, og han er noe av vemmeligste jeg kjenner! Og ja, av en eller annen grunn så fanger blikket det opp, på samme måte som at jeg registrerer en åpen buksesmekk. Det er ikke bevisst, mer at blikket fanger opp detaljer som er utenfor normalområdet. Anonymkode: 2a996...624 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå