Gå til innhold

Dere som har eller har hatt elsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så flott at du koser deg .  Nå er jeg mann da, og er nok litt eldre. Jeg har ei som er en mix av Særboer, venninne og elskerinne.    Vi koser oss, omgås litt sosialt utenfor sengen og reiser en god del i lag.   Aldri hatt det bedre.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Dette er ikke elsker, det er kjæreste/venninne. Du har tydeligvis flere forpliktelser overfor henne. Kanskje du er såpass gammel at du ikke henger med på dagens definisjoner? Du beskriver et forpliktende forhold!

Anonymkode: 2ef1e...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke elsker, det er kjæreste/venninne. Du har tydeligvis flere forpliktelser overfor henne. Kanskje du er såpass gammel at du ikke henger med på dagens definisjoner? Du beskriver et forpliktende forhold!

Anonymkode: 2ef1e...ddc

Det er mulig jeg er gammel, men jeg er ikke så opptatt av definisjoner. Jeg skjønner ikke hvilke forpliktelser det skulle være ?

Anonymkode: 8fc37...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig jeg er gammel, men jeg er ikke så opptatt av definisjoner. Jeg skjønner ikke hvilke forpliktelser det skulle være ?

Anonymkode: 8fc37...2f4

Hun/han skriver forsåvidt det samme som meg. Du har et kjæresteforhold. Du har forpliktelser ovenfor venner som du stadig reiser på tur med, dater og har sex med. 

Man bør jo være litt opptatt av forskjellen her! Tråden handler jo om elskere, ikke kjærester.

Slik jeg ser det så får det heller være opp til deg og forklare hva som skiller ditt forhold fra et vanlig, voksent kjæresteforhold.

Endret av Rotemor
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rotemor skrev:

Hun/han skriver forsåvidt det samme som meg. Du har et kjæresteforhold. Du har forpliktelser ovenfor venner som du stadig reiser på tur med, dater og har sex med. 

Man bør jo være litt opptatt av forskjellen her! Tråden handler jo om elskere, ikke kjærester.

Slik jeg ser det så får det heller være opp til deg og forklare hva som skiller ditt forhold fra et vanlig, voksent kjæresteforhold.

Sorry, men jeg ser ikke det på samme måte.  Case closed fra min side.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men jeg ser ikke det på samme måte.  Case closed fra min side.

Anonymkode: 8fc37...2f4

Da kunne duvel ta seg bryet med å forklare forskjellen for deg.

Jeg tror ikke du finner så mye støtte på at du kun har en elskerinne Iht trådens hovedtema

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Rotemor skrev:

Da kunne duvel ta seg bryet med å forklare forskjellen for deg.

Jeg tror ikke du finner så mye støtte på at du kun har en elskerinne Iht trådens hovedtema

Enig. Det er ikke det samme i det hele tatt.

Anonymkode: 2ef1e...ddc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det er ikke det samme i det hele tatt.

Anonymkode: 2ef1e...ddc

Neivel ...... Jeg ser ikke den helt store forskjellen på at jeg/vi har sex hjemme hos en av oss, eller at jeg tar med meg elskerinna på for eksempel en oval storbyweekend, minii-cruise m Kielferja eller noe annet. 

Vi får kalle det "elskerinne med utvidede fordeler" da.   :fnise:        Fornøyd ?

Anonymkode: 8fc37...2f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neivel ...... Jeg ser ikke den helt store forskjellen på at jeg/vi har sex hjemme hos en av oss, eller at jeg tar med meg elskerinna på for eksempel en oval storbyweekend, minii-cruise m Kielferja eller noe annet. 

Vi får kalle det "elskerinne med utvidede fordeler" da.   :fnise:        Fornøyd ?

Anonymkode: 8fc37...2f4

Du har en kjæreste. Elsker er noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...