Gå til innhold

20/80 deling


Tippemor

Anbefalte innlegg

Faren flyttet ut i januar, og flyttet da 7 mil bort. Han har de annenhver helg.. men det je lurer på. Mener jeg har lest noe om at 20% innebærer annenhver helg, pluss 1 extra dag i uken?

 

jeg kjenner det er veldig slitsomt å være alene med alle 3. De 2 yngste har adhd, og der har vi hatt ett tilbakefall etter faren flyttet ut..:(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Tippemor skrev:

Faren flyttet ut i januar, og flyttet da 7 mil bort. Han har de annenhver helg.. men det je lurer på. Mener jeg har lest noe om at 20% innebærer annenhver helg, pluss 1 extra dag i uken?

 

jeg kjenner det er veldig slitsomt å være alene med alle 3. De 2 yngste har adhd, og der har vi hatt ett tilbakefall etter faren flyttet ut..:(

 

 

Hei TS. 80 % av 14 dg som er en periode bosted samvær er 11.2 Det vil si at samværet er seks  overnattinger I løpet av 30 dg. Hvordan de fordeles er nå opp til foreldrene. 

Alternativ 1. Fredag ettermiddag til mandag morgen annen hver helg. 

Alternativ 2. Fredag ettermiddag til søndag ettermiddag og en overnatting  I uken da det ikke er samvær I helgen.

Der er andre varianter men dette er vel ganske vanlig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Peter007 skrev:

Hei TS. 80 % av 14 dg som er en periode bosted samvær er 11.2 Det vil si at samværet er seks  overnattinger I løpet av 30 dg. Hvordan de fordeles er nå opp til foreldrene. 

Alternativ 1. Fredag ettermiddag til mandag morgen annen hver helg. 

Alternativ 2. Fredag ettermiddag til søndag ettermiddag og en overnatting  I uken da det ikke er samvær I helgen.

Der er andre varianter men dette er vel ganske vanlig. 

 

 

Tusen takk☺️ Det var netopp dette jeg lurte på. Tusen takk☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...