Gå til innhold

Ubarbert mus er finest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er vakkert å se på en helt ubarbert trekant. Det er også naturlig at man har hår. Det som tenner meg aller mest er når ei ung vakker jente (18+) slikker ei eldre dame (ca 40 - 50). Har sett mye på sånt i et siste, og jeg får de orgasmene. Lekkert, lekkert !! :Nikke: Er det noen her som bare lar det gro? Mmmm :link:

Anonymkode: cd404...10d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nop. Jeg barberer fordi det er det jeg selv liker best. Beklager!

Anonymkode: 9886e...d62

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene her inne har visst ingen sans for å være naturlig og hårete...desverre. Men jeg er helt enig med deg,utfokst trekant er utrolig vakkert !

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det. Kan ikke huske sist jeg var glattbarbert. Føler meg så naken og ung uten hår.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Apekatten skrev:

Jeg gjør det. Kan ikke huske sist jeg var glattbarbert. Føler meg så naken og ung uten hår.

Så dere finnes faktisk ? Nå ble jeg glad her :) Lar du det vokse helt fritt også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også ubarbert er skikkelig fint, og det føles veldig mykt og godt å ta på, i motsetning til de som synes det stikker og er ubehagelig! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, jente 93 skrev:

jeg synes også ubarbert er skikkelig fint, og det føles veldig mykt og godt å ta på, i motsetning til de som synes det stikker og er ubehagelig! :)

Typen din er en heldig fyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, volvo22 skrev:

Typen din er en heldig fyr :)

det tror jeg han er enig i!:fnise: 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, jente 93 skrev:

det tror jeg han er enig i!:fnise: 😊😊

Hehe,tviler ikke ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å vokse brasiliansk, men lar det noen ganger gå en stund mellom hver gang. Nå har jeg nylig begynt å date en ny fyr og da vi hadde sex første gang kom det ganske spontant så jeg var helt ubarbert/uvokset...virket ikke som om han hadde noe imot det overhodet, men det er jo ikke slikt man spør om tidlig.

Har nå vurdert å bare la det være, da jeg får så ekstremt irritert hud av å fjerne hår. Er jo kjempefint om det er menn som liker det, men har hatt inntrykk av at det egentlig er mest de som er en del eldre.

Anonymkode: d10e4...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hårene mine ser dine ut jeg;) Veksler på mellom å barbere og la alt gro helt ut;) Ada jeg var yngre ( i 20-årene ) så var jeg veldig nøye med æ barbere hver dag, deilig å ikke stresse ang barbering av musa hver dag:)

Anonymkode: 3e13f...d2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2018 den 8.48, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er vakkert å se på en helt ubarbert trekant. Det er også naturlig at man har hår. Det som tenner meg aller mest er når ei ung vakker jente (18+) slikker ei eldre dame (ca 40 - 50). Har sett mye på sånt i et siste, og jeg får de orgasmene. Lekkert, lekkert !! :Nikke: Er det noen her som bare lar det gro? Mmmm :link:

Anonymkode: cd404...10d

faen det er virkelig mange skruller av noen menn her inne på KG, jeg er selv man med mine meninger som kanskje mange ikke liker men jeg begynner å tro at det kanskje ligger noe i det noen kvinner her sier. at mange menn på kg virkelig mangler sosiale antenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det er best ubarbert

Eks dama mi barberte heller aldri underlivet. Noe jeg satte veldig stor pris på. 

Desverre så er det vanskelig å finne damer som er ubarberte. :/

 

Anonymkode: 9f9ae...a96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig i at det er best ubarbert

Eks dama mi barberte heller aldri underlivet. Noe jeg satte veldig stor pris på. 

Desverre så er det vanskelig å finne damer som er ubarberte. :/

 

Anonymkode: 9f9ae...a96

Det er nok ikke mange av de nei desverre :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri glattbarbert, trimmet....men aldri glatt.

Aldri fått en klage i hele mitt liv, er 39 ;)

Anonymkode: 0b307...869

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, volvo22 skrev:

Så dere finnes faktisk ? Nå ble jeg glad her :) Lar du det vokse helt fritt også ?

Ja, barberer kun bikinilinjen når jeg skal på stranda o.l. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Apekatten skrev:

Ja, barberer kun bikinilinjen når jeg skal på stranda o.l. 

Skjønner.Har virkelig skjønt det du :) Å,det skulle vært mange flere som deg altså ! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Kjønnshår er ufattelig turn off. Damer 30+ som er helt glatte... Finnes ikke mer pirrende 👍 

Anonymkode: c5141...7b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis man finner drømmemannen og han tar av deg trusa og ser litt hår og: :jolie:Tror jeg må ha det som et obligatorisk spørsmål på første date. Liker du å slikke? Er du komfortabel med litt hår? Er analsex et absolutt must for deg? Hvis ja på de to første og nei på det siste så kan vi ta det derfra :laugh:

Anonymkode: cef92...0f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...