Gå til innhold

Besøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde dere følt det med besøk som setter seg godt tilrette i godstolen og strikker. Mer eller mindre 1 uke i strekk? Går meg på nervene! Hun er ikke 70 eller 80 år, men 30-40 år yngre. Herregud, at folk ikke har behov for å røre seg!

Anonymkode: 0adc7...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venn som kommer hver dag og sitter der hele dagen hos deg og strikker?

Anonymkode: 18870...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke problemet. Du har besøk av noen som bor hos deg en uke og du liker ikke at vedkommende sitter i sofaen og strikker? Hva ønsker du at hun skal gjøre? Hvorfor er det et problem for deg at hun sitter og strikker? Forstyrrer det deg? Får du ikke gjort det du skal gjøre mens hun strikker? Ikke alle har behov for å være på farten hele tiden (faktisk kan det være ganske slitsomt med mennesker som sjelden klarer å roe ned).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arkana skrev:

Jeg skjønner ikke problemet. Du har besøk av noen som bor hos deg en uke og du liker ikke at vedkommende sitter i sofaen og strikker? Hva ønsker du at hun skal gjøre? Hvorfor er det et problem for deg at hun sitter og strikker? Forstyrrer det deg? Får du ikke gjort det du skal gjøre mens hun strikker? Ikke alle har behov for å være på farten hele tiden (faktisk kan det være ganske slitsomt med mennesker som sjelden klarer å roe ned).

Jeg skjønner veldig godt problemet. Å ha en gjest som bare sitter i en stol og strikker dagen lang? Jeg hadde blitt sprø. Jeg liker å være i aktivitet. Nå er kl 10 en søndagsmorgen og jeg er virkelig rastløs og trenger å komme meg ut. 

Hadde jeg hatt en gjest her som gjorde at jeg følte jeg måtte holde meg hjemme, hadde jeg gått på veggen. 

TS, hva med å gå ut en tur på egenhånd?

Anonymkode: 75172...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger vel ikke holde seg hjemme bare fordi gjesten gjør det. Man kan ikke diktere hva andre skal gjøre, men de kan heller ikke forvente at man skal sitte og holde dem med selskap til enhver tid. Finn på noe på egen hånd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde levd mitt vanlige liv som jeg pleier å satt meg ned når det passet meg.Hadde tilbud vedkommende å bli med på butikken /tur eller hva jeg hadde på min dagsplan.Men hvis hun bare vil sitte hjemme å strikke .så versegod .Men det er min mening 

Anonymkode: 26420...f77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet egentlig? At hun ikke hjelper til?

Anonymkode: 44b96...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekjær strikker er vel ikke så ille? Det krever jo ingenting?

Anonymkode: 4a1ac...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg lever mitt liv som vanlig. Men ærlig talt - det er utrolig at et ungt menneske sitter på ræva 1 uke og bare strikker. Og så klager hun over vond rygg og hofter. Selvpåført!

Anonymkode: 0adc7...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor i all verden gidder du å irritere deg over dette? Det krever jo ingenting av deg! Mye verre å ha en gjest for forventer å bli underholdt hele tiden.

Anonymkode: 44b96...741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...