Gå til innhold

Forever Living forhandler, se her

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Beella skrev (På 8.11.2020 den 0.54):

Etter å ha tenkt det samme som flere her, endra fort mening når jeg selv ble en del av teamet. Nå selger jeg selv produkter derfra og bruker mye av det de har hver dag :) klart det er jo ikke for alle. Litt dumt å være skeptisk før man vet litt fakta :) 

Vet jo fakta. Disse "firmaene" jakter på unge kvinner, gjerne nye mødre og bruker pathos for alt det er verdt for å dra dem inn. De fleste får kanskje solgt til noen venninner et par ganger før folk blir lei av maset. Og spamming på personlige sosiale medier!! Selv har jeg fått meldinger i innboksen min fra folk jeg knapt kjenner a la "Jeg har startet min helt egne business!!!!! Fantastiske produkter!! Jobber hjemmefra #girlboss! Og slipper å være en forferdelig mor som forlater barna sine hver dag for å dra på jobb!!!"

Du er jo åpenbart like hjernevasket som alle andre som driver med dette. Jeg har aldri møtt en eneste person som tidligere drev med MLM som ikke har angret. 

Anonymkode: 7e3b9...c6f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet jo fakta. Disse "firmaene" jakter på unge kvinner, gjerne nye mødre og bruker pathos for alt det er verdt for å dra dem inn. De fleste får kanskje solgt til noen venninner et par ganger før folk blir lei av maset. Og spamming på personlige sosiale medier!! Selv har jeg fått meldinger i innboksen min fra folk jeg knapt kjenner a la "Jeg har startet min helt egne business!!!!! Fantastiske produkter!! Jobber hjemmefra #girlboss! Og slipper å være en forferdelig mor som forlater barna sine hver dag for å dra på jobb!!!"

Du er jo åpenbart like hjernevasket som alle andre som driver med dette. Jeg har aldri møtt en eneste person som tidligere drev med MLM som ikke har angret. 

Anonymkode: 7e3b9...c6f

Veldig tydelig at du ikke vet så mye. Tror heller det er du som er hjernevasket.

Anonymkode: 33427...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner flere som har prøvd dette koneptet. Møkk lei av å bli prakket på, og kjenner ingen som har tjent stort på det. MLM iseg selv er jo bygget opp på at de ytterst i kjeden tjener minst. Så får en selv finne ut om det er verdt jobben.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cordelia skrev (5 minutter siden):

Kjenner flere som har prøvd dette koneptet. Møkk lei av å bli prakket på, og kjenner ingen som har tjent stort på det. MLM iseg selv er jo bygget opp på at de ytterst i kjeden tjener minst. Så får en selv finne ut om det er verdt jobben.

«verdt jobben» det er det som betyr noe. Skal du tjene stort må du jobbe stort! Mange som sier ja til denne jobben tror de skal bli rike av ingenting. Det er de som feiler. Det tar tid å bygge opp egen bedrift og skaffe seg en kundegruppe. Mange ser for lett på denne jobben, og da blir man så klart skuffet. Men svindel er det IKKE og muligheten er der for de som vil og kan. «Mindset» er en stor del av jobben. 

Også er det viktig å huske på at hver forhandler har ansvar for å formidle bedriften på en positiv måte. Noe jeg er helt klar over at ikke alle gjør. Men det gir ingen rett for å dømme alle andre. Å si at noen er hjernevasket, dumme, idioter eller driver med svindel er motbydelig oppførsel. Det sier mer om dem enn om forhandlere som er stolte over det de driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er_greit_å_vite skrev (7 minutter siden):

«verdt jobben» det er det som betyr noe. Skal du tjene stort må du jobbe stort! Mange som sier ja til denne jobben tror de skal bli rike av ingenting. Det er de som feiler. Det tar tid å bygge opp egen bedrift og skaffe seg en kundegruppe. Mange ser for lett på denne jobben, og da blir man så klart skuffet. Men svindel er det IKKE og muligheten er der for de som vil og kan. «Mindset» er en stor del av jobben. 

Også er det viktig å huske på at hver forhandler har ansvar for å formidle bedriften på en positiv måte. Noe jeg er helt klar over at ikke alle gjør. Men det gir ingen rett for å dømme alle andre. Å si at noen er hjernevasket, dumme, idioter eller driver med svindel er motbydelig oppførsel. Det sier mer om dem enn om forhandlere som er stolte over det de driver med!

Det er ikke fair business rett og slett. Det går på å lure husmødre til å tro at de kan få ei levelig ekstrainntekt ved å utnytte sine nærmeste og vennekretsen. At en ikke tåler kritikk av markedsføringen, får en stå for selv. Jeg mener det ikke skulle vært lovlig.

Endret av Cordelia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sosialt selvmord å begynne med dette. Jeg hadde MYE heller solgt truser eller nakenbilder om det var så krise på pengefronten. Jeg mister bare absolutt all respekt for de som driver med pyramidegreier.

Er medlem i et par sånne grupper for fascinasjonens del, utrolig å se folk jeg trodde visste bedre falle for dette sludderet.

Anonymkode: a01bb...a77

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...