Gå til innhold

Forever Living forhandler, se her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei ung jente som ønsker en ekstra inntekt ved siden av jobb. Til høsten skal jeg studere, så vil gjerne komme i gang med min egne lille "forever business" før den tid, slik at jeg har litt ekstrapenger i studietidene.  Jeg er kjent med forever living produktene fra før, og synes med hånda på hjertet at det faktisk er gode produkter. Ville aldri prøvd å selge et produkt jeg ikke har trua på.

Spørsmålet mitt er heller om noen har erfaringer som forhandlere? Jeg har ikke mange venner som jeg ser for meg at kan begynne å kjøpe disse produktene fast, siden min aldersgruppe ikke later til å være like interesserte i denne slags produkter. Spørsmålet mitt er egentlig hvor man skaffer kunder til å begynne med? Vil ikke få det til å virke som at jeg prøver å svindle familie og venner for penger og egen fortjeneste, men heller at jeg vil introdusere dem til et merke jeg virkelig synes har god kvalitet. Å legge ut salg på Facebook er heller ikke noe jeg ønsker å gjøre, siden jeg ikke vil spamme nyhetslinjen til mine bekjente som ikke er interesserte. Er det noen forhandlere her med noen gode "nybegynnertriks"? 

Anonymkode: 76969...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Forever Living er svindel pg pyramide-spill.

 Jeg trodde dette var allment kjent, at slike ting egentlig ikke lønner seg...

Anonymkode: 58646...d72

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig nok å tjene penger på "multi level marketing" (mer stuerent ord for pyramidespill) for de som har mange ressurssterke og interesserte venner å selge til. Høres ikke ut som dette er tingen for noen med begrenset omgangskrets med begrensede midler, dessverre. Sånn i tillegg til at det er useriøst og mye humbug, da. 

Anonymkode: ea404...51d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2018 at 11:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg er ei ung jente som ønsker en ekstra inntekt ved siden av jobb. Til høsten skal jeg studere, så vil gjerne komme i gang med min egne lille "forever business" før den tid, slik at jeg har litt ekstrapenger i studietidene. 

Anonymkode: 76969...7f0

Du vil ikke få noen ekstrapenger, men blir derimot sittende med et lager av produkter som du ikke får solgt til den prisen du selv ga for dem. Du taper altså penger. Dette er den harde realiteten av MLM, for de aller fleste.

Gå inn på finn.no og søk på "Tupperware". Du vil finne restene av varebeholdningen til mange om har prøvd seg på MLM. Tupperware er et gammelt MLM-konsept, som faktisk har overlevd i mange tiår. Produktene er greie nok de, men man får kjøpt tilsvarende til en langt lavere pris i butikker som Jernia etc. Og det skjønner jo de fleste potensielle kunder.

Sånn er det med Forever Life produktene også. De er sikkert greie nok, men du får kjøpt tilsvarende eller bedre til en lavere pris på apotekene og i helsekostforretninger. Og det skjønner de du prøver å selge til.

Endret av T-Rex
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga meg som Forever living forhandler nå. Markedet er snart mettet. Alle har hørt om det og har enten en negativ innstilling fordi folk sprer løgner eller de har en forhandler allerede. Ikke kjøp inn masse produkter med egne penger, krev betaling når du skal bestille.

Anonymkode: 9ce93...685

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 19.3.2018 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Jeg ga meg som Forever living forhandler nå. Markedet er snart mettet. Alle har hørt om det og har enten en negativ innstilling fordi folk sprer løgner eller de har en forhandler allerede. Ikke kjøp inn masse produkter med egne penger, krev betaling når du skal bestille.

Anonymkode: 9ce93...685

Godt tips!

Anonymkode: 76969...7f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok mye enklere å få seg en vanlig deltidsjobb. Du må gå på omgangskretsen din for å få salg, de færreste studenter ønsker å bruke så mye penger på humbug. Det krever mye jobb å få salg, og folk begynner etterhvert å unngå deg fordi du alltid maser om produktene dine. 

Hilsen en som har hatt venner som har forsøkt flere kjente og ukjente pyramidespill over flere år, der alle har sluttet og ingen har tjent noe særlig med penger. 

Anonymkode: 55992...fb8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er interessert i en ekstra inntekt ville jeg heller vurdert å sitte barnevakt eller lignende, dersom du liker barn. 

Anonymkode: a1160...cd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet det ut, men jeg hadde veldig vanskelig for å få solgt selv minimumspakken. Jeg endte dessverre opp med å tape litt penger på det. Du kan sende meg en PM om du vil vite mer eller om du har noen spørsmål. Nå jobber jeg hjemmefra på nett i stedet og er megafornøyd med det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2018 den 8.39, nordicfox skrev:

Jeg testet det ut, men jeg hadde veldig vanskelig for å få solgt selv minimumspakken. Jeg endte dessverre opp med å tape litt penger på det. Du kan sende meg en PM om du vil vite mer eller om du har noen spørsmål. Nå jobber jeg hjemmefra på nett i stedet og er megafornøyd med det.

Ikke for å kuppe tråden, men hva jobber du med over nett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. mai 2018 den 8.39, nordicfox skrev:

Jeg testet det ut, men jeg hadde veldig vanskelig for å få solgt selv minimumspakken. Jeg endte dessverre opp med å tape litt penger på det. Du kan sende meg en PM om du vil vite mer eller om du har noen spørsmål. Nå jobber jeg hjemmefra på nett i stedet og er megafornøyd med det.

Hva jobber du med hjemmefra på nett? 

Anonymkode: 3b1ba...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Jeg ga meg som Forever living forhandler nå. Markedet er snart mettet. Alle har hørt om det og har enten en negativ innstilling fordi folk sprer løgner eller de har en forhandler allerede. Ikke kjøp inn masse produkter med egne penger, krev betaling når du skal bestille.

Anonymkode: 9ce93...685

Pluss at produktene er helt forferdelige. Fått ganske mye forskjellig i julegave da jeg har en slektning som driver med det. Deodorant som jeg holdt på å klø meg ihjel av, shampoo og balsam som lukter ekstremt sterkt såpe bla.  Så skjønner at folk er mettet. 

Anonymkode: 58815...18d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2018 den 1.56, AnonymBruker skrev:

Pluss at produktene er helt forferdelige. Fått ganske mye forskjellig i julegave da jeg har en slektning som driver med det. Deodorant som jeg holdt på å klø meg ihjel av, shampoo og balsam som lukter ekstremt sterkt såpe bla.  Så skjønner at folk er mettet. 

Anonymkode: 58815...18d

Det er forskjellig fra menneske til menneske :) jeg simpelthen elsker produktene, de matcher min hud helt perfekt.

Anonymkode: 9ce93...685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dessverre en bekjent som forsøker å presse flere forskjellige slike produktene på alle hun kjenner. Facebook-veggen hennes er overfylt med ting og tang hun selger. 

Dette produktet er helt FANTASTISK!!!!!!! Jeg pleide å være helt håpløs på kjøkkenet, men ved hjelp av dette SUPER-FANTASTISKE produktet så kan lage de mest vidunderlige matretter!! 

Altså det er snakk om for eksempel en slikkepott eller en bolle!  

:bond:

Anonymkode: 24e38...5df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har dessverre en bekjent som forsøker å presse flere forskjellige slike produktene på alle hun kjenner. Facebook-veggen hennes er overfylt med ting og tang hun selger. 

Dette produktet er helt FANTASTISK!!!!!!! Jeg pleide å være helt håpløs på kjøkkenet, men ved hjelp av dette SUPER-FANTASTISKE produktet så kan lage de mest vidunderlige matretter!! 

Altså det er snakk om for eksempel en slikkepott eller en bolle!  

:bond:

Anonymkode: 24e38...5df

Det må være Tupperware du mener?

Jeg er godt fornøyd med Forever Living. Vaskemiddelet (MPD) er drøyt i bruk og er fint til vinduer, klesvask og oppvask. Liker også godt leppepomaden og såpestykket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Det må være Tupperware du mener?

Jeg er godt fornøyd med Forever Living. Vaskemiddelet (MPD) er drøyt i bruk og er fint til vinduer, klesvask og oppvask. Liker også godt leppepomaden og såpestykket. 

Samme her :) 

Anonymkode: 9ce93...685

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Wednesday, May 09, 2018 den 19.11, Hanne67 skrev:

Det må være Tupperware du mener?

Jeg er godt fornøyd med Forever Living. Vaskemiddelet (MPD) er drøyt i bruk og er fint til vinduer, klesvask og oppvask. Liker også godt leppepomaden og såpestykket. 

Felles for veldig mange slike "forhandlere" er at de er nødt til å presse på folk de kjenner, for å få solgt produktene sine og kanskje tjene ett par kroner... 

Anonymkode: 24e38...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med disse nuskin produktene funker de, er det seriøst? 

Anonymkode: 29e1a...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Forever living er ikke svindel og ikke pyramidespill. Alle som sier det viser hvor naive dem er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Etter å ha tenkt det samme som flere her, endra fort mening når jeg selv ble en del av teamet. Nå selger jeg selv produkter derfra og bruker mye av det de har hver dag :) klart det er jo ikke for alle. Litt dumt å være skeptisk før man vet litt fakta :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...