Gå til innhold

Petter Northug Jr. vs Zlatan Ibrahimovic

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem har mest karisma?

Northugen..

Anonymkode: 91795...a44

Videoannonse
Annonse
Gjest HankySpanky
Skrevet

Like eplekjekke og kvalme begge to, null sportsånd.

Fordelen er at de har kort livsløp, disse såkalte sportsheltene, så er det å lage et klesmerke eller liknende for å kunne brøfø seg selv resten av livet.

AnonymBruker
Skrevet

Prototypen på brekende tissefanter.

Anonymkode: c7f2f...2db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, HankySpanky skrev:

Like eplekjekke og kvalme begge to, null sportsånd.

Fordelen er at de har kort livsløp, disse såkalte sportsheltene, så er det å lage et klesmerke eller liknende for å kunne brøfø seg selv resten av livet.

Jeg ser poenget, Men jeg synes definitivt at Zlatan er mer karismatisk. Det virker som at Northugen prøver alt han makter for å skape oppmerksomhet rundt seg selv og mye av det er nok rent skuespill fra Petter´s side.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe til overs for idrettsfolk generelt. Noen er spesielle og merker seg ut, men de fleste har bare et utrolig stort ego og er stort sett opptatt av seg selv og å vinne.

Anonymkode: 9e735...48b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke noe til overs for idrettsfolk generelt. Noen er spesielle og merker seg ut, men de fleste har bare et utrolig stort ego og er stort sett opptatt av seg selv og å vinne.

Hahaha! Tenk om idrettsfolk ikke var opptattt av å vinne! Ler meg ihjel av dustete kommentar... 

Anonymkode: 9d9e8...714

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Petter Northug fremstår iallefall som en ordentlig klyse, og så til de grader høy på seg selv....

Det er heldigvis ikke alle flinke idrettsutøvere som oppfører seg som ham. Se for eksempel på Jansrud eller Svindal. De er jo ekstremt flinke i sine idrettsgrener. Men de fremstår også som veldig jordnære og greie folk...

Anonymkode: 3b02a...ff3

Skrevet

Zlatan er klart kulest og mest karismatisk. Northug er som en oppmerksomhetssyk guttunge i forhold. Zlatan har en mørk og mystisk utstråling og en intelligent humor som får en til å håpe at han faktisk har en viss dybde selv om han er fotballspiller. Med Northug er man aldri i tvil. What you see is what you get. Zlatan er mann og Northug er gutt, men jeg er glad for at jeg ikke er sammen med noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha! Tenk om idrettsfolk ikke var opptattt av å vinne! Ler meg ihjel av dustete kommentar... 

Anonymkode: 9d9e8...714

Legg merke til at jeg skriver "stort sett", og det jeg mente var egentlig "bare". Om det å vinne er bare det man tenker på, har man ikke plass til så mange andre tanker i hodet. Det er ikke alle idrettsfolk som er slik.

AnonymBruker
Skrevet

Like kleine begge to....

Anonymkode: 1bf2b...282

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en meget interessant og seerverdig dokumentar om Zlatan, Anbefales!

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ingen av dem. Like sjølgode begge to, liker ikke sånne folk.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Catalina Culès skrev:

Ingen av dem. Like sjølgode begge to, liker ikke sånne folk.

Vel, Da liker du tydeligvis ikke folk med selvtillit.

Men personlig så synes jeg at Zlatan er 10x mer karismatisk, Det virker som om Zlatan bare er seg selv mens med Petter så virker det som at mye av det bare er rent skuespill foran pressen også er ikke Zlatan like PR-kåt som Northugen.

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legg merke til at jeg skriver "stort sett", og det jeg mente var egentlig "bare". Om det å vinne er bare det man tenker på, har man ikke plass til så mange andre tanker i hodet. Det er ikke alle idrettsfolk som er slik.

Alle toppidrettsutøvere tror at de er best i hva de gjør, Og jo større og mer utbredt idretten er desto vanskeligere er det og nå toppen.

Husker jeg leste et interjvu med manageren til Michael Schumacher (Formel 1) hvor han fortale at Schumacher hadde den mest egoistiske og selvgode personligheten av samtlige personer han hadde truffet, Men han fortalte også at det var en av hovedårsakene til hvorfor Schumacher ble så god, Han aksepterte ikke og komme på 2. plass.

Gjest Catalina Culès
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, Da liker du tydeligvis ikke folk med selvtillit.

Men personlig så synes jeg at Zlatan er 10x mer karismatisk, Det virker som om Zlatan bare er seg selv mens med Petter så virker det som at mye av det bare er rent skuespill foran pressen også er ikke Zlatan like PR-kåt som Northugen.

Vel, forskjell på folk med selvtillit og sjølgode, da.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Catalina Culès skrev:

Vel, forskjell på folk med selvtillit og sjølgode, da.

Kommer an på hvordan en ser det, De fleste som har selvtillit viser det også.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem av Northugen og Zlatan er mest Chuck Norris ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...