Gå til innhold

Hva synes du er fineste byen i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sisti

Vanskelig å si, for en by kan være fin på en måte, men stygg på en annen. Av de store synes jeg nok Stavanger og omegn er flottest, vakker og rå natur lett tilgjengelig. Men selve sentrum er penest i sol, og det er jo sjelden... :P Bergen syns jeg er oppskrytt, men det er nok fordi jeg følte meg litt inneklemt mellom fjellene, og de er så nært på at man ikke kan nyte utsikten av fjell. Tromsø er fantastisk naturmessig, men selve byen er bare ok. 

Av andre byer er det jo mange byer jeg mistenker er flotte, men som jeg ikke har vært i. Tønsberg og Ålesund for eksempel. Mistenker at Ålesund kunne vært midt i blinken for meg. 

Røros er jo en nydelig ny på vinteren. På sommeren er det flere fine sørlandsbyer... Og i Nord-Norge gjør det meg ingenting om byen ser ut som søppel, for hallo, flott natur! 

Nei, går ikke an å velge bare en! 

Endret av Sisti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo, men så er jeg født og oppvokst her. Og Oslo er jo stor, mange fantastiske steder. 

Anonymkode: a0b69...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim, Fredrikstad, Halden og Moss er mine favorittbyer i Norge! Jeg er i fra Trøndelag og bor i Trondheim, men har bodd ett år i Østfold. Likte meg veldig godt der, så kunne godt tenkt meg å bo der i senere tid😊

Har ellers vært i Oslo, Bergen, Drammen, Tønsberg, Lillehammer, Gjøvik, Bø, Mosjøen, Mo i Rana og Bodø. Disse kommer jeg på i farten!

Anonymkode: d170a...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/17/2018 den 18.01, AnonymBruker skrev:

OSLO!

Anonymkode: f3a04...83f

BERGEN!*

Anonymkode: 947e8...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergen: Vandre rundt i smauen. Kort vei til fjellet. Regner en del, men så blir det reint her ;)

Stavanger: Vandre rundt, koselig. 

Trondhjem: Ok by, har bare vært der en gang. Skal opp til sommeren. 

Tromsø: Har ikke vært der. 

Oslo: Trist som f.. Nå som den er stengt med bommer, så legger vi opp reiseruten utenom byen :)

 

Ellers er Ålesund, Florø og Røros koselige byer. Om sommeren er sørlandsbyene fine. 

Anonymkode: 43d27...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...