Gå til innhold

Er det slemt å date nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Til høsten skal jeg flytte for å studere, usikker enda på hvor langt jeg kommer til å måtte flytte. Er det fryktelig dumt og egoistisk av meg å flørte og dra på date med menn nå? Jeg skal jo være borte noen år og det er ikke så lenge til høsten, så det ville jo ikke blitt noe seriøst uansett. Men så har jeg et behov for nærhet også, som jeg ikke kan fylle med venner og familie.. Jeg har vært singel i flere år og tenker også at det hadde vært fint å komme litt igang.. Er i midten av 20-årene. 

Men så tenker jeg at det er respektløst av meg å dra på date når jeg allerede vet at det aldri vil bli noe mer enn maks noen måneder. Jeg ønsker ikke å bare treffes for sex, jeg ønsker å treffes for andre ting også, bli kjent og alt det der. Hvordan legger jeg det frem på en god måte at dette er det jeg ser etter? Eller skal jeg bare la det ligge og vente til høsten?

Anonymkode: 5fe9c...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør akkurat som du vil, men vær ærlig. "Best-case" treffer du drømmemannen også klarer du ikke dra. Mid-case så er han fortsatt drømmemannen, også venter han på deg. Worst case så treffer du en fin kar og dere har det bra sammen den tiden dere får, og kanskje en venn for livet. Worst worst case så treffer du ingen overhodet og har det akkurat like kjedelig som du har det nå. Så lenge du er ærlig så gjør du som sagt akkurat det du vil. Ikke lev etter andre sine standarder, lag dine egne og del de med dine nærmeste. Så blir det litt take it or leave it.

Endret av Kreator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å si at du kun søker vennskap med fordeler.

Anonymkode: 52835...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan selvsagt date, men du må jo si til de du dater at du blir borte til høsten og at forholdet stopper der. Så får de heller vurdere om de gidder å bruke tiden sin på deg

Anonymkode: 155c4...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...