Gå til innhold

Har du tillit til Erna Solberg?


AnonymBruker

Erna Solberg  

78 stemmer

  1. 1. Har du tillit til vår statsminister?

    • Ja
      12
    • Nei
      66


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun tabbet seg ut ved å vise svakhet utad i denne saken, men alle kan gjøre feil. Neste gang venstresiden og pressen kjører i gang heksejakten enten det er om "pedofile er monstre" eller noe annet de føler seg krenket av, så må hun vise styrke. Ikke unnskylde!

Anonymkode: 10845...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Minesveiper

Jeg tror at hun på lang sikt gjorde et dårlig strategisk valg med å spille abortkortet. Erna har vist at hun er villig til å gjøre det meste for å holde på makten, og det har brutt ned tilliten folk hadde til henne. Spesielt mange kvinner som var på vippen mellom høyre og venstre. Med mindre hun har tenkt å gå av som partileder etter neste så var det hele en skivebom. Hun reddet regjeringen på kort sikt, men gjorde skade på lang sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Og man kan se at Gud jobber i uransakelige veier. Akkurat slik som med Roald Dahl, Eric Clapton m.fl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja men ikke til minipariene Krf og V som tar altfor mye plass i regjeringen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Nei, jeg synes ikke hun har tatt tak i noe som helst tross alt kaoset det har vært i disse årene. Rett og slett en dårlig leder i regjering, i motsetning til hvordan hun var før hun ble statsminister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har tillit til henne i den forstand at hun ikke vil ødelegge for Norge men syns hun virker litt svak. Hun virker ikke helt ærlig. Så både ja og nei. 

Virker som hun unngår å ta beslutninger og skyver det litt over på andre.  

Endret av te_groupies
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 19.43, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei, absolutt ikke. Erna har ødelagt for seg selv! 

Jeg syns også det. 

Handler mest om at hun får reise og spise og sånn. 😛 

Endret av te_groupies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tillit til henne ved at jeg ikke tror hun ødelegger noe, og jeg tror hun vil være stødig ved feks krig - men jeg misliker svært sterkt at hun er blitt en nikkedukke som tråkker på alle egne verdier samt folkets ønsker for å tilfredsstille små dustepartier som ikke burde hatt noe slags makt. Hun har gitt KrF og Venstre alt for mye makt i forhold til oppslutning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 19.00, AnArv skrev:

Absolutt ikke! Og man kan se at Gud jobber i uransakelige veier. Akkurat slik som med Roald Dahl, Eric Clapton m.fl.

Og selv Gud reiser utenlands og spiser mat. :ironi: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronmelisse

Noe er definitivt i gjære i velgermassen. Siden september 2018 fram til nå i mai har velgernes lojalitet til Høyre - og alle regjeringspartiene - rast nedover. For Høyre fra 81 % til 66%, for Frp fra 70 til 59 %, for Venstre fra 47 til 36 %, for Krf fra 74 til 62 %.

Senterpartiet har den høyeste velgerlojaliteten av alle, og er nå oppe på 83 %. Etterfulgt av Rødt med en lojalitet på 79 %.

(http://www.pollofpolls.no/?cmd=Stortinget)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full tillit til at Erna følger Høyres partiprogram, som vil si å ta fra de fattige og gi til de rike.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så maktkåt at hun er villig til å gi slipp på alle prinsipper og egne meninger. Noe hun har vist gang på gang mens hun har vært statsminister. Hvordan hun i det hele tatt får fortsette som leder for Høyre sånn som hun holder på fatter jeg ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...