Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sylvi Listhaug blir overrendt med blomster etter å ha kommet med et (dårlig formulert) politisk innspill i debatten rundt fremmedkrigere.

Må si jeg liker disse blomstene mye bedre enn alle hatytringer som forekommer rundt på nettet i diverse foraer og kommentarfelt, i stygge forsøk på å støtte politikken til Frp.. (...) Særlig her på KG der man kan ytre seg anonymt (...) kan tonen bli ekstrem. Hatyrtinger er en ting. Men jeg vil heller ha en blomsterkrig enn en ordkrig.

https://www.nettavisen.no/nyheter/sylvi-listhaug---jeg-er-helt-overveldet/3423425689.html

Hmmm. Kanskje jeg skal sende en blomst til Sylvi.:klo: En liten kaktus, eller noe...

Endret av Tøytigern
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Tøytigern skrev:

Sylvi Listhaug blir overrendt med blomster etter å ha kommet med et (dårlig formulert) politisk innspill i debatten rundt fremmedkrigere.

Må si jeg liker disse blomstene mye bedre enn alle hatytringer som forekommer rundt på nettet i diverse foraer og kommentarfelt, i stygge forsøk på å støtte politikken til Frp.. (...) Særlig her på KG der man kan ytre seg anonymt (...) kan tonen bli ekstrem. Hatyrtinger er en ting. Men jeg vil heller ha en blomsterkrig enn en ordkrig.

https://www.nettavisen.no/nyheter/sylvi-listhaug---jeg-er-helt-overveldet/3423425689.html

Hmmm. Kanskje jeg skal sende en blomst til Sylvi.:klo: En liten kaktus, eller noe...

Synes heller du kan sende den kaktusen til Støre. Og så håper jeg han setter seg på den. 

Anonymkode: c6938...9d4

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tøytigern skrev:

Feil. Hun blir overøst med blomster fordi folk har sympati med henne. Ingenting av dette har noe som helst med 22. juli å gjøre. Det er en ren heksejakt.

Og er det noen som har tenkt tanken på at dette er en avledningsmanøver? Saken om ACER har jo ikke vært nevnt en eneste gang etter at AP og Støre dro opp 22. juli i forbindelse med Listhaugs facebookpost. Vinn-vinn-tap for AP. De får det stille rundt ACER, de får svertet Sylvi. Dessverre taper de anseelse og kredibilitet samtidig.

Anonymkode: 1b0ad...5eb

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Tøytigern said:

Har det ikke vært mest hatytringer mot Listhaug og FrP da? Ganske sikker på det. Kanskje venstresiden må dempe retorikken og roe seg ned? Har de et ansvar? 

Anonymkode: 44ea9...b87

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre taper de anseelse og kredibilitet samtidig.

Anonymkode: 1b0ad...5eb

Gjett om de gjør! Eskil Pedersens deling av 22. juli-blomster i en slik sammenheng er så respektløst at det kan kalles misbruk av terrorofrenes minne. Skal de brukes som et argument hver eneste gang noen ikke liker Ap? Hver gang noen får blomster i en anledning som ikke Ap liker?

Det er så skammelig misbruk av menneskeliv som har gått tapt at jeg er målløs!

Anonymkode: c19bb...01b

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å sende en blomst selv til tross for at jeg hverken stemmer FRP eller pleier å være enig med henne i sak, men for å vise henne litt støtte i det som må være et helvete å stå i. Jeg synes heksejakten mediene og venstresiden har hatt gående på henne i evigheter har gått altfor langt og nå ligner ren mobbing. Jeg er i ferd med å miste både tålmodigheten og respekten for en stor del av dem.

Anonymkode: 4cda9...e5a

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å sende en blomst selv til tross for at jeg hverken stemmer FRP eller pleier å være enig med henne i sak, men for å vise henne litt støtte i det som må være et helvete å stå i. Jeg synes heksejakten mediene og venstresiden har hatt gående på henne i evigheter har gått altfor langt og nå ligner ren mobbing. Jeg er i ferd med å miste både tålmodigheten og respekten for en stor del av dem.

Jeg tror nok Sylvi ler på innsiden fordi hun er skarp nok til å se at det er hun som seirer i denne saken. Det er åpenbart for alle med litt mental balanse, at dette ikke handlet om Utøya for Sylvi i det hele tatt. Hvorfor skulle det det? 

Jeg synes det er helt greit at venstresiden dummer ut seg selv ved å hyle og innta offerrollen. Det jeg ikke synes er ok, er at de misbruker terrorofrene i en slik sak.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det tyder på at vi er tilbake til normalen. For husk: Sylvi Listhaug er det evige offeret. Komisk.

Anonymkode: 76460...c7f

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, stakkars dame. Måtte beklage da hun kom med usanne påstander. Forstår godt at hun får drøssevis av blomster fra de som dyrker henne. 

Anonymkode: e0ae5...d40

• Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg synes også at det var helt fantastisk at hun fikk så mange støtteerklæringer (og blomster). Det trengte hun absolutt. Når det stormer på sitt verste glemmer man fort hvor mange som er glade i henne. :)

Men jeg er helt enig med deg at blomster er bedre enn drapstruslene og hatytringene hun utsettes for daglig. Send kaktusen til Støre som foreslått allerede. Han som lovet at 22.juli-kortet blir enda mer brukt (kort tid etter Sanner ble tvunget til å beklage sin påstand at Ap trekker 22.juli-kortet). Som om folk ikke har fått nok av dette kortet allerede.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tyder på at vi er tilbake til normalen. For husk: Sylvi Listhaug er det evige offeret. Komisk.

Anonymkode: 76460...c7f

Haha! Når i alle dager har Sylvi agert som offer? Hun er den frekke dama som får alle mennene til å sutre og kreve at hun beklager seg. Vet ikke hvor mange ganger Støre ba henne si om hun mente det hun skrev. Hun beklaget kun for å ha såret, ikke for å ha sagt noe feil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjett om de gjør! Eskil Pedersens deling av 22. juli-blomster i en slik sammenheng er så respektløst at det kan kalles misbruk av terrorofrenes minne. Skal de brukes som et argument hver eneste gang noen ikke liker Ap? Hver gang noen får blomster i en anledning som ikke Ap liker?

Det er så skammelig misbruk av menneskeliv som har gått tapt at jeg er målløs!

Når det er snakk om terror og ansvarliggjøring av AP for terror synes jeg det er greit at de spiller dette kortet. Ellers ikke.

Anonymkode: f09a2...01b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, stakkars dame. Måtte beklage da hun kom med usanne påstander. Forstår godt at hun får drøssevis av blomster fra de som dyrker henne. 

Alle setter ting på spissen. AP-toppen Martin Kolberg har jo selv hevdet at Høyre og FrP er en fare for landet og bidrar til terror. Han unnskyldte seg aldri. AP ledelsen og mediene opptrer som rene mobbere og heksejakten på Listhaug er krakilsk overreaksjon totalt ute av proporsjoner. Synd at Listhaug beklaget seg for det var aldri noe de var interessert i å høre uansett. Bare drive politisk spill med mediene i ryggen.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når det er snakk om terror og ansvarliggjøring av AP for terror synes jeg det er greit at de spiller dette kortet. Ellers ikke.

Anonymkode: f09a2...01b

Selvfølgelig er det ikke greit da heller. Det må være lov å påpeke at man ikke synes et annet parti gjør nok mot terror, uten å bli tvunget til taushet. Hvis ikke man påpeke det fritt, er det det sensur.

Siden ikke venstresiden har makt til å sensurere hva folk sier, bruker de unge døde helter som middel for å oppnå sensur.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle setter ting på spissen. AP-toppen Martin Kolberg har jo selv hevdet at Høyre og FrP er en fare for landet og bidrar til terror. Han unnskyldte seg aldri. AP ledelsen og mediene opptrer som rene mobbere og heksejakten på Listhaug er krakilsk overreaksjon totalt ute av proporsjoner. Synd at Listhaug beklaget seg for det var aldri noe de var interessert i å høre uansett. Bare drive politisk spill med mediene i ryggen.

Hva skjedde da han gjorde det?

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva skjedde da han gjorde det?

Ingenting. Mediene var ikke interessert i å henge ut Kolberg i ukevis selvsagt. Høyre og FrP var selvsagt uenige, Kolberg beklaget aldri og de gikk videre som voksne mennesker.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting. Mediene var ikke interessert i å henge ut Kolberg i ukevis selvsagt. Høyre og FrP var selvsagt uenige, Kolberg beklaget aldri og de gikk videre som voksne mennesker.

:) nettopp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Aftenposten jobber intenst med å sverte regjeringen / Syliv også i denne saken :

Anonymkode: 465b5...46f

Å fortelle sannheten er visst å sverte Listhaug.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...