AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Fra tid til annen opplever jeg at begge bena rister når jeg står. Må konsentrere meg evt bevege meg for å klare å stå på bena. Noen timer senere har jeg skikkelig gangsperr i begge leggene (både forran og bak). Som etter en skikkelig hard treningsøkt. noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 33930...d89
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #2 Skrevet 17. mars 2018 Ja. Det var ett resultat av å leve under sterkt press over tid. Anonymkode: 9a8f3...8d5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #3 Skrevet 17. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det var ett resultat av å leve under sterkt press over tid. Anonymkode: 9a8f3...8d5 Så du var mye anspent? Opplever du det fremdeles eller har du funnet en måte å bli kvitt det? Anonymkode: 33930...d89
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #4 Skrevet 17. mars 2018 Det er bedre nå men jeg bruker mye energi på å ta tak i det så fort det starter. Jeg prøver å tenke «hva tenkte du på akkurat der hvor det spente seg til igjen». Jeg synes det hjelper å snakke om det, være litt åpen om at det er slik. Jeg blir jo av og til veldig klumsete og nervøs utad, da hjelper det å være trygg på at de rundt meg aksepterer meg og prosessen jeg er i. Det hjelper også å snakke om hva som stresser meg. At de tingene som startet det er helt legitimt å reagere på (mange stressmomenter på jobb, mye ansvar å bære osv). Anonymkode: 9a8f3...8d5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #5 Skrevet 17. mars 2018 Ja. Jevnlig. For min egen del tror jeg det skjer fordi oksygenopptaket påvirkes av at jeg puster feil når jeg blir stresset. Angstreaksjoner mao. Jeg pleier prøve puste dypt og rolig når jeg begynner å skjelve. Syns det hjelper. Anonymkode: 1272b...0de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå