Gå til innhold

Avhengighet - hva er det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste er avhengig av et stoff. Det er det samme hva slags stoff det er.

Jeg har aldri vært avhengig av noe, slik at jeg har ingen forståelighet av det. I starten av forholdet var han så oppslukt av meg at han «glemte» avhengigheten. Nå tar han det hver dag, om om vi feks sitter hjemme en kveld så «må» vi ut i kulda for å kjøpe dette stoffet.

Han selv mener han ikke er avhengig ettersom han mener selv han ikke «må» ha dette stoffet. Jeg mener han er avhengig ettersom han tenker på det hver dag, og vi faktisk må ut for å henge dette stoffet hver dag, avhengig av hvor mye det et snakk om. Han mener han ikke er avhengig ettersom det bare er 5-10 minutter til utsalgssted, slik at dette ikke er noe «ut av hans vei».

Personlig er selve stoffet irrelevant for meg, men jeg syntes det er slitsomt ettersom vi stadig må ut etter dette stoffet. Hadde han bare sagt han ville gå en tur hadde det vært OK, men siden vi skal ut for å få dette stoffet blir jeg veldig betenkt. 

Hva er avhengighet egentlig?

Anonymkode: 9967a...35f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor må du ut i vinterkulden? Kjæresten din kan vel skaffe stoffet sitt selv. Det vil bli ubehagelig for deg også om politiet plutselig har en razzia på "utsalgsstedet".

Det ligger i ordet hva avhengighet betyr.

Endret av Arabella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...