Gjest Axl Skrevet 16. mars 2018 #1 Skrevet 16. mars 2018 Jeg tenkte kanskje min neste tatovering skulle tatoveres over et arr etter selvskading for å skjule det. Arret er litt stort og viser godt pga det var et dypt sår så jeg lurer på om noen har tatovert over arr eller vet om noen som har gjort det. Hvordan ble det?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #3 Skrevet 16. mars 2018 Søsteren min gjorde det på armen. Det ble pent nok, men så klart - man ser jo at det er tatovert over arr. Hun er veldig fornøyd da og syns ikke lenger påminnelsen om fortiden på armen er like kjip Anonymkode: 8c9fc...bd4
Slarti Skrevet 16. mars 2018 #4 Skrevet 16. mars 2018 Det kan bli veldig bra. Men tatovering på arr er ekstremt utfordrende for tatovøren. Her må du bare finne en som har erfaring med dette. Selv har jeg sett tatoveringer over arr som er fantastiske og som ser helt for jævlig ut pga arret. Her er det 3 ting som spiller inn. Motivet størrelse/utforming av arret hvor flink artisten som tatoverer er
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #5 Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, Axl skrev: Jeg tenkte kanskje min neste tatovering skulle tatoveres over et arr etter selvskading for å skjule det. Arret er litt stort og viser godt pga det var et dypt sår så jeg lurer på om noen har tatovert over arr eller vet om noen som har gjort det. Hvordan ble det? Jeg hadde ei venninne som tatoverte over sine selskadingsarr og nå er det umulig å se at de er der, selv for de som vet om dem. Jeg vet hun samarbeidet lenge med en veldig dyktig tatovør for å designe det riktig. Jeg har også sett skrekkeksempler hvor tatoveringene fremhever, eller rett og slett rammer inn, selvskadingsarrene. Jeg tror rett og slett det viktigste er å finne en skikkelig dyktig tatovør som tar nettopp dine arr som utgangspunkt for designet. Anonymkode: f71ad...36e
Gjest Axl Skrevet 16. mars 2018 #6 Skrevet 16. mars 2018 (endret) Takk for svar. Vil ikke si nøyaktig hvor, men har det mye å si hvor på kroppen det er om det blir fint eller ikke? En dyktig tatovør som kan det skal jeg klare å finne. Endret 16. mars 2018 av Axl
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2018 #7 Skrevet 16. mars 2018 Jeg har tatovert over brannsår og dype kutt. På beina, armene og brystet. Over brannsårene er det blankt, over kuttene hakk, men det syns mindre syns jeg. Men i sollys syns det, og man kjenner det når man tar på de. Jeg kunne lagt ut bilde, men er redd for å bli gjenkjent. Jeg syns det funker med farger, bedre enn svart. Anonymkode: 76a02...e17 1
Gjest Axl Skrevet 16. mars 2018 #8 Skrevet 16. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatovert over brannsår og dype kutt. På beina, armene og brystet. Over brannsårene er det blankt, over kuttene hakk, men det syns mindre syns jeg. Men i sollys syns det, og man kjenner det når man tar på de. Jeg kunne lagt ut bilde, men er redd for å bli gjenkjent. Jeg syns det funker med farger, bedre enn svart. Anonymkode: 76a02...e17 Du kan sende bilde på pm hvis du vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå