Gå til innhold

Barnehageansatte!!!!!


Fruløkke

Anbefalte innlegg

Det mest upassende i dette innlegget er å kalle pedagoger for barnehagetanter. 

Ellers så anbefaler jeg å ta det opp med nærmeste overordnede, dette kan være en helt ubevisst handling fra pedleder, men uansett greitt å få beskjed om. 

Anonymkode: 9ddb0...802

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, puppi skrev:

Du er redd for at hun skal klenge seg innpå mannen din òg?

Husk at barnehagetanter ofte er kjærlige mennesker, behøver ikke å bety noe mer enn det.

SÅ kjærlige er vi ikke,at vi står å stryker på fedre og mødre. Aldri vært borti i mine år som ansatt i barnehage. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Letiana skrev:

SÅ kjærlige er vi ikke,at vi står å stryker på fedre og mødre. Aldri vært borti i mine år som ansatt i barnehage. 

:5:

Kjærligheten skal gå til barna ikke foreldrene! 

Glad for å høre ei som arbeider i bhg komme med innspill🖒 dere gjør en kjempe jobb bare så det er sagt:rodmer:  så ikke ment med noe stygt til dere som gjør jobben deres og er profesjonelle !

Men noen trenger tydeligvis hjelp med å forstå hva det vil si å holde seg på et profesjonelt nivå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fruløkke skrev:

:5:

Kjærligheten skal gå til barna ikke foreldrene! 

Glad for å høre ei som arbeider i bhg komme med innspill🖒 dere gjør en kjempe jobb bare så det er sagt:rodmer:  så ikke ment med noe stygt til dere som gjør jobben deres og er profesjonelle !

Men noen trenger tydeligvis hjelp med å forstå hva det vil si å holde seg på et profesjonelt nivå! 

Vi er først og fremst der for barna ja,men hender seg jo selvfølgelig at foreldrene trenger oss også. Men,det blir selvfølgelig ikke sånn som i hi her 😂 Det blir bare helt feil,å ikke greit. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Letiana skrev:

Vi er først og fremst der for barna ja,men hender seg jo selvfølgelig at foreldrene trenger oss også. Men,det blir selvfølgelig ikke sånn som i hi her 😂 Det blir bare helt feil,å ikke greit. 

Ja Ja det er jo selvfølgelig klart, men da holder man det uansett profesjonelt🖒🖒

Jobber som frisør så lurere på om jeg skal strykke litt ekstra på mennene jeg klipper foran damene demers, tviler veldig på at dem hadde syntes det var veldig ålreit 😆😆😆 kunne aldri falt meg inn.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jobbet selv i barnehage/sfo i flere år. Det du beskriver er rett og slett veldig upassende og jeg har aldri gjort noe slikt selv eller sett at noen av mine kolleger gjorde dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende de kjenner hverandre fra før:)

Anonymkode: e2c4a...7db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende de kjenner hverandre fra før:)

Anonymkode: e2c4a...7db

Har vært i kontakt med mor da jeg ikke klarte å få dette ut av hodet 😔  spurte henne om dem kjente hverandre fra før men det gjordet dem ikke! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2018 den 19.39, Fruløkke skrev:

Hvis du leser hva jeg skrev  så er det ikke snakk om meg eller min mann.  Å nei ikke redd for at hun skal prøve seg på min mann, er ganske sikker på at min mann er meget fornøyd med det han har😁😉

Den kjærlighet skal gå til barna, Ikke fedre på noen som helst måtte... 

Men da vett vel du også svaret på hvorfor hun oppførte seg sånn hun gjordet mot mor som også var til stede? 

Huff, hvis mannen din er fornøyd med å ha en sånn intrigerende ryktemaker til kone sier det vel litt om ham..

 

Anonymkode: 7174b...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fruløkke skrev:

Har vært i kontakt med mor da jeg ikke klarte å få dette ut av hodet 😔  spurte henne om dem kjente hverandre fra før men det gjordet dem ikke! 

Herregud, du gjorde HVA?  :sjokkbla:

Hva i all verden har du med dette å gjøre? Så utrolig ondskapsfull du er...

Gah, synes jeg hører deg....smiskende stemme, falskt "jeg bryr meg"-ansikt mens sensasjonslysten lyser ut av øynene dine: "Jeg så at Anette var så hyggelig mot mannen din da vi hentet onsdag...virket som de hadde veldig god tone ja....de kjenner vel hverandre godt fra før de?"

Anonymkode: 7174b...053

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj... kjenner en som var utro med en ansatt i barnehagen til datteren(yngste av to barn). Endte med skilsmisse og ødelagt hjem. Og barnehageansatt og far er sammen i dag. Synes det er en av de verste utroskapshistoriene jeg har hørt om! Like ille gjort både av den ansatte og av pappan. 

Anonymkode: e48fe...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du gjorde HVA?  :sjokkbla:

Hva i all verden har du med dette å gjøre? Så utrolig ondskapsfull du er...

Gah, synes jeg hører deg....smiskende stemme, falskt "jeg bryr meg"-ansikt mens sensasjonslysten lyser ut av øynene dine: "Jeg så at Anette var så hyggelig mot mannen din da vi hentet onsdag...virket som de hadde veldig god tone ja....de kjenner vel hverandre godt fra før de?"

Anonymkode: 7174b...053

Problemet ditt er?????? 

Gjør det vondt for deg at folk faktisk bryr seg om andre mennesker her i verden????? Medfølse - omsorg for andre virker som ord du ikke har lært betydningen av desverre.

Å bare så det er sagt så hadde hun blitt kontaktet av andre mødre før jeg snakket med henne..... til å med en ansatt i bhg tok kontakt med henne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...